torsdag 29 augusti 2013

Byte av bild!

Ja, det är väl vad jag just nu känner för att göra, en nytagen bild på Strykjärnet i Industrilandskapet. Fotat denna byggnad hur många gånger som helst, i mina ögon blir bilderna aldrig varandra helt lika.
Funderar fortfarande hur/vad jag skall göra med bloggen, lite planer på att fixa till en blogg med enbart Norrköpingsmotiv, men det är bara vaga planer, tills jag tagit ett beslut så blir det sporadiska besök, i övrigt Instagram!

Fredag imorgon, skönt det!
Ha det så gott!

annette

7 kommentarer:

Anki sa...

Som vanligt en kanonbild! Strykjärnet tål verkligen att fotas ur alla vinklar. Jag gillar din lite "hårda" redigering mycket, mycket!
Jo, jag måste lägga på ett kol... 2013 är ju snart slut . tror inte jag hinner, men ska försöka :)
Ha det så trevlig i S-ping och ha en skön semester!
Kram

Paula i pörtet sa...

Hej! Underbart foto, jag borde gå ner till "fabrikera" som dom säger i Säfsen och fota gamla pappersbruket. Bara för att...kanske få lite omväxling till alla skogsmullefoton, haha
Går det att länka instagram till Facebook? Tror det går, kan du inte göra det, så får jag följa dig även där, har inte Instagram, det känns som att det blir för mycket..
Kram och trevlig helg, är det snart dags för din tripp norrut?

Paula i pörtet sa...

Men söta rara, nu måste du sköta om dig så du blir bra till helgen! Sicken otur!
Jag tycker mig ha läst att det finns gott om svamp norröver. I Sörmland är det dåligt, i Lysekil läste jag idag om en bloggkompis som hittat KarlJohan i massor! Om vi inte hörs innan så önskar jag dig en fantastisk resa med många fina bilder att visa upp i bloggen
Kramen

Anki sa...

Hoppas du har tillfrisknat nu så du kommer iväg på din resa norrut!
Vill bara titta in och önska dig en fin resa! Ha det gott och njut av ledigheten och av naturen!
Kram

smart number provider sa...

Thanks Tror det går, kan du inte göra det, så får jag följa dig även där, har inte Instagram, det känns som att det blir för mycket..
Kram och trevlig helg, är det snart dags för din tripp norrut?

Hasse Aldhammer sa...

Morrn.

Hårt och skarpt, men snyggt och flott.
Ha de bra.

Hasse A Norge

Paula i pörtet sa...

Saknar dig min vän, hoppas allt är bra med dig. Varma kramar!