onsdag 24 juli 2013

Det går inte så bra det här!

Vad som inte går bra är att redigera bilder, har ju hur mycket som helst från bl.a. Portugal, Österlen och så förra helgen i södra Östergötland, och inte har jag någon ro att sitta ner vid datan och göra något åt det heller.
Och det är klart vet jag inte ens vart jag har varit så kan man ju undra, köra bil älskar jag, fota älskar jag att göra, men sedan är jag urkass på resten, det här fina cafét/huset såg jag någonstans i söndags, tvärnitade och svängde in för att fota det, var tyvärr stängt då, men det skulle ju vara trevligt att veta vart det finns för att kunna komma ihåg om jag passerar i trakterna en annan gång.
Ja, ungefär så är läget här just för tillfället, och ikväll blir det ingen redigering, för jag skall se på fotboll strax! Nu jäklar skall vi sopa mattan med Tyskorna;-))

 

Ha en fin kväll!

annette

3 kommentarer:

Della sa...

Du får börja skriva upp var du är och hur dags så kan du jämföra med bilderna sedan. :)

Anki sa...

Fint hus... synd att du inte vet var det finns. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Har letat bland mina bilder från förra årets rundtur i södra länsdelen, tyckte jag kände igen det, men... tyvärr... inte en aning!
Har inte heller någon riktig ro framför datorn... behöver jobba i trädgården, men har ingen lust till det heller...
Tror det är vädrets fel... för varmt, för klibbigt i luften, för torrt i marken och jag börjar lida av svampabstinens :)
Stackars dig som måste jobba...
Kram

Jane sa...

Det där såg riktigt gulligt ut :)
Ha en liten karta bredvid dig och gör ett kryss, på ett ungefär i alla fall, så vet du åt vilket håll du ska åka nästa gång ;)
Sitter i värmen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, det är lite synd att sätta sig i bilen i det soliga vädret, även om det garanterat skulle vara svalast där. Får väl ta mig till kollo och filosofera under äppelträdet. Behöver vattna också men det är väl bäst att göra det på kvällen.