lördag 15 juni 2013

Vilken fantastisk Dag!

Helt fantastisk dag idag, det här är verkligen en dag då Sverige visat sig från sin bästa sida!
Hade väl tänkt att vara hemma den här helgen för att fixa en del som jag skjutit upp, så jag inte skulle ha något sådant i tankarna när jag går på tre veckors semester fr.om fredag nästa vecka, men vem vet om det blir en sådan här fin dag då tänkte jag, och drog iväg på utflykt idag istället;-))
Vart jag varit får Ni veta imorgon, ja om jag inte drar iväg då också förstås, utflykt innebär kaffetermos och matsäck och den intogs i en fantastiskt fin miljö lite österut!

Nu mat!

Ha en fin kväll!

annette

2 kommentarer:

Della sa...

Härligt! Fint att ta vara på tillfället. Här blåste det som bara den, så det var inte så jätteskönt ute. Hade antagligen varit bättre i skogen.

Anki sa...

Ser mysigt ut med termosen i renlaven
... skönt med en utflykt :)