fredag 3 maj 2013

Jag har flyttat igen;)

Just nu är allt i fönsterväg täckt med plast sedan några dagar, går vare sig  att se genom eller öppna fönstren och jag står inte ut hemma så jag har flyttat igen, får väl se om det händer något över helgen som gör att jag flyttar hem igen då, annars blir det förhoppningsvis i veckan!
Fast fint som sjutton blir det nog när det blir färdigt, anar att killarna blivit lite försenade pga. av regn, hagel och blåst som rått periodvis, just nu när jag passerar hemma håller man på och "rappar" huset, sedan skall det väl på lite färg!
Och ett balkonggolv vore väl inte heller så fel:-))

Vill önska Er en fin helg!

annette

4 kommentarer:

S-A Sandberg sa...

Ljuvlig sippa som du har åstadkommit. Och bilderna i ditt förra inlägg är goa att begrunda.
/SA

Jane sa...

Det är nog vad man får räkna med ... att "bygget" blir försenat. Blir väl skönt när allt är färdigt kan jag tänka :)
Såg vitsippor för första gången igår den här våren och sädesärlan kom för en vecka sedan. Hoppas värmen kommer nu också och att det slutar blåsa så infernaliskt! Nu är det inte många arbetsdagar kvar till skolavslutningen, skönt med korta veckor, nästa vecka blir det bara tre arbetsdagar, hurra! Alla samtal är gjorda och bedömningar plus betyg kan jag göra färdigt sittandes ute i solen med datorn i knät, bra va! Ha det bra!

Paula i pörtet sa...

Fy för den lede medan renovering pågår...vet ju hur dottern och bonussonen hade det då dom fick bo i evakueringslägenhet...
Hoppas du står ut och får njuta av helgen i alla fall
Kramen

Ragnvi sa...

Morning! Blä...minns sommaren när dottern var fyfödd...var helt inplastad hela tiden! Men fint blev det!
Oh...dina sippor! Såå fina! Här har snön äntligen försvunnit och det frodas i naturen!
Dina ödetorp...lite sorgligt med förfallet...tidens tand...nog vore det spännande att få veta historien!
Kramen!
Ragnvi