tisdag 12 mars 2013

Så kan det oxå bli;)

Tror alla vet vid det här laget att jag är urkass på fåglar, tanken med den här bilden var att dels visa vilka stora fåglar som åt av fågelfröerna, sedan skulle Ni ju tala om vad det för fåglar.
 Nu blev det mer än siluettbild, så då är väl den tanken lika körd som maten var för småfåglarna som satt i ett träd bredvid och inte vågade äta av sin mat.



I natt har det varit "mildväder", bara minus 14.7, fast nu när jag var ute för en stund sedan så var det ljuvligt skönt i solen!

Ha en bra dag!
annette

4 kommentarer:

Della sa...

Samma temp här. Lite bitigt om kinderna på morgonens cykeltur men det är samtidigt så otroligt vackert.

AnnaKK sa...

Fast de där "fulingarna" gör sej väldans bra som siluetter - då blir de ju lixom ännu mer skräckinjagande!

Här var det -12 i morse. Men det har slutat blåsa, så mitt på dagen var det ganska uthärdligt i solen iallafall. :-) Sen mulnade det på under eftermiddagen, och jag bara väntar på att det ska börjar snöa... :-I

Svar: Fågeln på fotot igår var en tita av nåt slag. Troligen entita. :-)

Trevlig kväll på dej!

Anki sa...

En häftig siluettbild blev det hur som helst :)
Just nu snöar det... och det känns väl inte som om det är vad jag längtar efter...
Arkösund - javisst ja - nu minns jag :) Tack för det!
Börjar du jobba igen idag?

Pysselfarmor sa...

Ja de stackarna är ju också hungriga
;-)