torsdag 7 mars 2013

Leker lite

En stunds avkoppling med smågodis, kaffe och lite test med redigering blev det efter jobbet idag, ibland funkar det lika bra som en promenad;)




Bara fredagen kvar på jobbet, slutar skapligt och skall hämta min cykel som varit på service, så nu är det bara att hoppas att det grova gruset på cykelbanorna försvinner snart, så jag slipper att få någon mer "punka"!
Fast det är klart, vintern kanske skall försvinna före gruset;)

Ha en bra start på helgen!

annette

3 kommentarer:

Jane sa...

Frostigt och vackert :) Så ser det ut på morgonen när jag åker till jobbet, alldeles vitt och man önskar att man hade tid att stanna och fota härligheten.
Här är det nästan omöjligt att gå (i mitt kvarter). Min mamma var inne och skällde rejält på värden idag för att både gångvägar och gator är totalt livsfarliga. Kvarteret bredvid, där det är en annan husägare och som plogat ordentligt från början, har inte en isgnutta kvar! På vår gata är det ett istäcke på ca 10 cm, snorhalt. Vet du vad de svarade? "-Varför har du inte sagt till tidigare?" Är de helt tappade bakom en vagn, eller? Jag trodde det ingick i deras åtagande att se till att boende kan gå på vägarna :/
Skönt med fredag i morr´n - och fint väder ska det bli i helgen. Tänkte åka till trädgårdsmässa i Kista på lördag så man får lite mer sommarlängtan ;)

AnnaKK sa...

Den här veckan har det tagit bra på snön här, men nu ska visst kylan vara på väg tillbaka... :-I Vet inte om det ska snöa också!? Har ju varit så nöjd så med vädret den här veckan, så jag har inte brytt mej om att lyssna ordentligt på SMHI´s prognoser. <:-)

Det är inte bara cykeldäck som går sönder av det där vassa gruset man sandar gator och trottoarer med. Skosulorna ser ju också helt perforerade ut!? 8-X

Ha en fin dag, och ett riktigt härligt fredagsmys framåt kvällen!! :-D

Anki sa...

Väldigt snyggt... frostigt och fint!
Fy farao så kallt det är! Hoppas det åtminstone inte blir mer snö - vi har fortfarande massor kvar...
Ha en bra lördagskväll och en skön söndag!