fredag 8 februari 2013

Vet inte jag;)

Vad jag inte vet är hur jag skall hålla bloggen igång just nu, blir ju inte mycket fotat då det enda som händer är att det vräker snö dygnet runt, halt och jäkligt både att köra bil och vara fotgängare, och snöbilder har jag ju visat nu i flera månader så det känns totalt ointressant, såvida det inte blir snöstorm eller liknande:)
Troligtvis fick jag toklängtan efter något helt annat i veckan, för då bokade jag en semesterresa till Portugal till mitten av maj, skall bli verkligt intressant för det landet har jag aldrig besökt.
 Inser nu att jag borde bokat mer än 10 dagar, finns så otroligt mycket att se, men Portugal finns väl kvar till ett senare besök. Hoppas jag!


En mysig sportbil skulle inte vara fel att åka runt med i nere i Portugal, men då skall det vara en cab och inte en sådan som på bilden, fast den här bilen kan ju vara bra att ha i sommarsverige där vädret är som det är;)

Hoppas Ni får en fin helg!

annette

8 kommentarer:

Della sa...

Det där med Portugal låter inte fel. :)

Jane sa...

Du gjorde alldeles rätt som bokade en resa! Portugal ska ju vara så fint, tyvärr har jag inte varit där men har bilat runt i gränstrakterna :)
Har lite samma känsla nu med fotograferandet ... det är bara snöbilder och inte så lätt att variera, men ditt foto på MG´n är kanon :) Synd om bilen som står där och ser så övergiven ut ... kan ta hand om den ja´ ;)
Trevlig fredagskväll på dig!

Pumita sa...

Gissa om jag är avundsjuk!!! Inte på bilden då trots att den är fin men Portugal... så härligt! Har du planerat routen redan?

Pumita sa...

Skulle skrivit bilen och inte bilden... ibland går det lite för fort... blev så till mig när jag såg vart du skulle, haha.

Pysselfarmor sa...

Åtminstone om den rustas upp den där bilen så är den värd en hel del...eller?
Portugal låter inte helt fel, men i maj då är våren här!

Anki sa...

Men vilken bra idé! En resa till solen och värmen... bara tanken gör att man blir glad :)
Lite puts på den bilen, så blir den nog alldeles underbar som färdmedel ut på den östgötska vischan!

AnnaKK sa...

Vad kul med en resa att se framemot - med eller utan sportbil! :-D Själv längtar jag tills snön försvinner, och det blir så pass varmt igen så vi kan ge oss ut lite grann med husbilen igen... :-)

Arto sa...

Hej.
Vilken snygg veteran.
Inte visste jag att du hade en sådan här stående på "bakgården" ;)
Kul med en utlandsresa att se fram emot nu i vinterrusket.
Ha det bra.
Mvh Arto