fredag 23 november 2012

J...a Dator!!

Vore tufft att skriva det rätta ordet som rubrik, det rätta ordet för vad som pågår här är JÄVLA DATOR!
Har av och till haft problem, nu har det varit STORA problem under veckan, det mest tragiska är bilden jag fotat efter systemåterställning, hur "fan" skall jag veta vad jag skall välja!?
Supporten jobbar föresten bara må-fr 08-17, då är inte jag hemma!!!!!!
Har som väl är garanti kvar, dock för första gången besviken på en Hp dator!



Får se om jag har tid och lust att fixa lite mer under helgen, nu skall jag inte vara en otrevlig gäst utan sätta mej och äta av den mat som bjuds hos goda vänner och där jag oxå lånat dator;)

Ha en fin helg!

annette

7 kommentarer:

Jane sa...

Åhhhh, så typiskt! Man får vara glad så länge datorerna funkar ... min stora dator fick ju frispel för ett par månader sedan, lät konstigt och ville inte starta osv. Nu är den som vanligt igen utan att jag har gjort något, mycket märkligt!
Hoppas du får ordning på eländet!
Trevlig helg!

Pysselfarmor sa...

jag håller med fastän jag jobbar med IT (systemutveckling) och tros ska kunna lösning på sådant elände så svär jag ve och förb....e över datorer :-))
ibland är det bra med papper och penna, men inte när det gäller fotobloggar .....

Hoppas det ordnar upp sig - jag brukar hota med hammaren!

Pumita sa...

Usch, så jäkla trist! Supporten är verkligen usel som bara har öppet på kontorstid. Vem har tid att fixa sånt då?! Hoppas att det löser sig snart. Önskar dig en trevlig helg!

P.S. Det har iofs sina sidor att vara utan dator. Kan vara skönt också. Du kanske ska försöka se det så. :)

BrittMarie sa...

Hoppas du får igång datorn. Jag vill ju läsa om din minisemester. Usch, så trist när det krånglar
Kram

Elisabeth Källblad sa...

Hoppas du fixar det!
Men du ska veta en sak. Det är inte bara HP som krånglar.
Macbook ära ju kända för att bara fungera... men inte min. Jag har haft strul sedan första starten och få tvångsomstarta så gott som varje dag!
Lycka till nu med din dator, så att vi kan höras av! :)

Paula i pörtet sa...

Fick kliande utslag av dina foton så jag scrollar snabbt vidare...tsss

datorproblem sa...

Hej.
Såg bloggen men inlägget var gammalt. Om du bor i närheten av Göteborg så rekommenderar jag datorproblem.org som är grymma + Billiga :-)