lördag 6 oktober 2012

Lördag

Vaknade "urtrött" klockan fem i morse, kunde inte somna om, klockan sju var jag på gymmet, för varför då inte försöka ta igen lite förlorad träning;)
Sedan iväg och handla mat, en kort tur till ett specialställe för att köpa god svensk frukt, lite styr och lite data.
Solen sken så då blev det en tur till Naturreservat Djurön, där strosade jag runt och njöt mest av att vara ensam och inte behöva prata.
Fortfarande tycker jag höstfärgerna är lite bleka och då tror jag ändå att vi inatt har haft vår första frostnatt, underligt är det!
Nu skall jag "bort" och bli bjuden på lite god mat och dryck, det tackar jag aldrig nej till!
"Bort" är två kvarter hemifrån, lagom tur hem lite senare;)


Ha en fin lördagskväll!

annette

3 kommentarer:

Della sa...

Visst var det fint idag!

Jane sa...

Vilket härligt område det verkar vara, rofyllt :)
Vi hade kanonväder igår, var ute hela dagen efter att ha besökt vår årliga Fotomässa. Plockade av de sista plommonen (ca 10 kg) och klippte (drog) ner en klematis som klättrat upp i mitt höga äppelträd. Trädgårdsmästaren som skulle beskära trädet kom inte åt grenarna pga klematisen. Skojar inte ... men det var 10-12 meter långa revor jag fick ner, fortfarande blommande :/
Ska försöka lägga in lite bilder på bloggen idag :)
Ha det gott och "tagga" inför en ny arbetsvecka!

Bonnfrua sa...

Snygg redigering! Det är skönt att återhämta sig ute i naturen och få slippa tres o tjat!