torsdag 11 oktober 2012

Höstens Vackra färger!

Ja, egentligen räcker det ju med första bilden för att njuta av alla vackra färger som vi nu fått även här i Östergötland, alla dessa löv låg samlade i en vattenpöl, tänkte först att sparka lite i det hela för att vattnet skulle synas oxå, men jag avstod, tycket det var vackert som det var!
Övriga bilder talar för sig själva!





Tro det eller ej, jag slutade klockan tre idag, vid halv tre fick jag frågan om jag ville vara flexkedig imorgon!?
Jaaaaaaaaaaaaaa, sa jag!
Ha en bra start på helgen!
annette

5 kommentarer:

Della sa...

Vilka höstbilder! Och vilken fråga! :-)

annette sa...

Della, det mest underliga med frågan var att jag skulle jobba till 17, och när jag påpekade det så erbjöd sig min samordnare att själv ta den turen!?

Jane sa...

Oj, översta bilden innehåller ju hela färgspektrat - vackert!
Vilken "ängel" som kom och fixade lite välbehövlig ledighet :) Hoppas det blir fint väder så du kan njuta lite extra av dagen i morrn! Ha det riktigt gott!

Paula i pörtet sa...

Så vackert och så fint ljus i bilderna. Vi har haft en kanondag, folk har suttit i kortärmat med uppsträckta näsor vid husväggarna precis som man brukar göra tidigt på våren! Dessa dagar får man leva länge på...för nu är det snart slut med dem för ett tag. Hoppas helgen ger några fina soltimmar fullsprängda av D-vitamin!
Kram

Della sa...

Läste din kommentar hos mig - du har det bra du! Njut!