tisdag 7 augusti 2012

Har nog gjort sitt!


Skickat från min Iphone

6 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Oj, inte precis direkt från fabriken...

Jane sa...

Oj, är det en cykel? Undrar om min försvunna cykel ser ut så där nu ...

AnnaKK sa...

Åh, du utvecklar ditt fotande med iPhone om dagarna nu, ser jag! Vad KUL!!! :-D Jag blir aldrig riktigt färdig till att ta tag i det där med att använda mobilens kamera mer - fast att jag egentligen vill!

Har den där hojen legat på havets botten i några år, eller?? 8-X

Ang att jag blivit friställd: Ekonomiskt är det ingen katastrof, men det blir nog lite tråkigt i längden att inte ha ett jobb att hänga upp vardagen på/kring... Så jag får väl försöka hitta något annat vart det lider. Eller börja plugga nåt kanske!? :-)

annette sa...

Troligtvis har brandkåren i Norrköping övat i Strömmen inne i stan, låg en hel hög med rostiga cyklar, dom brukar visst ta upp lite emellanåt!

Anonym sa...

Tips!

Kom på att jag sett detta nyligen: http://www.faktabocker.se/bocker/battre-bilder-iphone

Kanske nåt som skulle passa som semesterläsning!? Billigt är det ju för boken iallafall. :-)

/AnnaKK

fjalle sa...

Klockers, fina bilder