söndag 22 juli 2012

Nu "brinner" det snart i "knutarna";)

Ja, det gör det faktiskt för jag håller på med allt annat än det jag borde göra just nu, det mest idiotiska jag gjort idag istället för att packa är en stooor garagestädning!? Kallas nog för resfeber det!
Stänger ner här nu, telia borde fungera på "lillen" i Tänndalen, så ngt inlägg skall jag väl kunna åstadkomma.
Under tiden får Ni se en bild på en enkel men vacker ros från en "urgammal" rosbuske som finns på Rosariet vid  Floristgymnasiet här i stan!

Ha det gott tills vi hörs!

annette

13 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Trevlig resa o hoppas det är många bilder på minneskortet när det blir hemfärd ,titta in på min solnedgång ,hoppas du får sewmånga sådana ,kram nette

annette sa...

Nu har det börjat hända saker, släpkärra blir nästa steg;)

Bonnfrua sa...

Aha, lite resfeber här hos dig. Jo, en fjällsemester är väl lite annorlunda kan jag tro. Har bara varit som hastigast där uppe så ngn erfarenhet ska jag inte skryta med!

Önsakr dig en härlig resa!

Kram

AnnaKK sa...

Trevlig resa, och hoppas att det finns täckning dit du ska! :-) Jag vill ju gärna "vara med på ett hörn" på din resa, som du vet. Så jag hoppas ju faktiskt på lite mer än bara "ett litet" blogginlägg! ;-)

Ha det gott!!! :-D

Ninni sa...

Vilken ljuvlig ros!
Packa för sol, du vet att jag tar med mig solen hem när vi åker på tisdag.
Ha det bra!
Kram Ninni

Jane sa...

Vilken vacker ros!
Hann du städa färdigt garaget och packa? Hoppas att det blev lite ordning på packandet så du kan andas ut och bara njuta av semester och resa :) Håller tummarna för vackert väder!

Ragnvi sa...

Mmm...kan nästan känna doften ända hit!
Hoppas du nu får en härlig tid där uppe i fjällvärlden! Såå länge sedan jag var där....hoppas på många underbara foton hos dig sen!
Kramen!
Ragnvi

Della sa...

Ha en bra tur!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Trevlig resa!

Kram Annica

Pumita sa...

Man är inte så logisk alla gånger, speciellt inte när resfebern har slagit klorna i en. Nu har du kommit iväg och jag hoppas att allt är frid och fröjd. Önskar dig en skön semester!

Pumita sa...

P.S. Rosen är fantastiskt fin. :)

Elisabeth Källblad sa...

Nu är snart hemma igen om det är en vecka du ska vara där!
Och då tänker jag att har du tyckt det var fint, så kanske vi kan ta en vecka ihop nästa år...
En fotovecka...
Mer om det via mejlen!

Inger sa...

Men vilken tjusig ros..
Ja det där med resfeber känner jag igen..att man lägger händerna på annat än det man borde..
ha det så jättefint...kramen.