söndag 17 juni 2012

Skyltsöndag (Parkering)

Hakar på Pumitas skyltsöndag och kör oxå på samma tema, parkering!
Nu har jag tagit över "makten" igen, ja inte riktigt över nya datan, men i övrigt.
Ett tag under veckan hade jag två stationära datorer och den lilla bärbara på gång, rörigt som sjutton överallt, fick kliva över skärmar, datorer sladdar m.m.
Nu finns bara den nya framme, gamla stationära finns i garaget och "lillen" där den skall vara, sedan blev det möjligt att städa och efter det så sken solen så jag var ute på en lååååång promenad.
Börjar att längta efter semester nu, första omgången gick nu i fredags det innebär att det faktiskt bara är fyra veckor kvar;)
Ha en bra start på veckan!
annette

9 kommentarer:

Della sa...

Men du hade ju nyss semester. ;)
Skönt att du verkar ha fått bättre kontroll över dateriet. Inte roligt när sånt krånglar.

annette sa...

Flera veckor sedan;)

Pumita sa...

Så du menar att du kan ha hur lång semester som helst... bara för att du har parkerat dig där. Vi andra då? ;)

annette sa...

Japp Pumita, så är det;)

UllaMona sa...

Vi "gamlingar" har ju många dagar som kallas semesterdagar ;-)

Min semester börjar till midsommar sedan ska jag jobba lite mitt under sommaren för att sedan ha semester i höst (jakten du vet)

Det var verkligen rena och nytvättade bilar som parkerat sig under skylten.

Violen sa...

Ska du parkera dig där på din semester? Verkar inte helt optimalt. Trevlig bild.

Annica sa...

Halloj!

Här har datorn kaputtat totalt efter att sönerna spelat och spelat och spelat...

Allt bra hoppas jag!"

Kraaaaam Annica

AnnaKK sa...

Jag längtar också efter semester - och efter en längre tur i det där fordonet som är ingringat med rött på ditt foto! ;-)

Skönt att datastrulet har gett med sej! :-)

Bonnfrua sa...

Fyra arbetsdagar kvar sedan... :-D

Håller helt med dig att barnen ska få fira avsutningen i kyrkan och få sjunga "Den blomstertid". Det står jag för jag med, så det så! Skrev hon trotsigt med vissa "bråkmakare" i tanken.