torsdag 17 maj 2012

Zbogom, Dovidenja!

Stänger ner här nu, ja inte helt, men det blir inget mer inlägg innan jag sent imorgon tar mej till Arlanda för vidare färd till Dubrovnik.
Ligger som alltid inför en resa illa till tidsmässigt med planering av packning, men det tillhör väl kanske mitt sätt att resa, skall i alla fall efter att ha röjt här hemma idag, ta fram resväskan och se om jag kan komma igång med packningen lite tidigare än två timmar innan avfärd den här gången;)
Under tiden får Ni titta på en bild som inte är misslyckad om Ni trodde det, jag ville ha den så här;)


Ha det så gott i Svedala!
Dovidenja!

annette

12 kommentarer:

Pumita sa...

På återseende! Önskar dig en finfin resa!

P.S. Det där med packningen känner jag igen... =)

Jane sa...

Åh, vad kul med en resa! Hoppas du får lite bättre väder där och ha det riktigt bra :) Glöm inte passet ;)

BrittMarie sa...

Trevlig resa!

Pysselfarmor sa...

Ha det gott - jättegott!
;-))

paula i pörtet sa...

Lyllo dej, var i Dubrovnik som ung flicka, måste ha varit början av sjuttiotalet! Minns dock staden mycket väl, o att man hade badskorpå fötterna eftersom det var stenigt vid stränderna, inga sandstränder direkt, men ljuvligt vackert
Ha en finemang resa, o du, glöm inte kameran!
Kramen

Anonym sa...

Jag gillar din bild! Den ser ut som en tavla... Så det är dags att ge sig ut i vida världen igen?! Härligt! Önskar dig en riktigt härlig vistelse! Stor kram Annica

AnnaKK sa...

Ha en jättefin resa!! Och håll korpgluggarna särskilt öppna efter julrosor! Fniss!!! :-D

Kramar!!!

Ninni sa...

Vad härligt att resa! Hoppas den blir lyckad på alla sätt!
Kram Ninni

Ragnvi sa...

Morning från ett regnigt Norrala...igen!
Hoppas solen skiner på dig långt där borta! Och att du har det bra o fotar mycket!
Kramen!
Ragnvi

Elisabeth sa...

Så härligt för dig!
Och din bild är riktigt läcker!

Della sa...

Nu hann jag ju inte säga hej innan du stack. Det låter jättehärligt med en tur till Kroatien. Hoppas du har det bra där du är.

Bonnfrua sa...

Hoppas din semester är underbart skööööööööööööön!