tisdag 1 maj 2012

Skäms på mej!

Ja, skämmas riktigt rejält får jag göra nu, åkte ifrån kamerabatteriet i laddaren igår, och med dåligt laddad ajfån så blev det inga foton tagna under Valborgsmässofirandet.
Fast trevligt var firandet verkligen med ett fantastiskt väder, när upplevde vi en sådan här Valborg, jag minns inte, men mitt minne är å andra sidan väldigt kort!!

Vet redan nu att det blir kort om tid i veckan, men någon stund vid datan skall det väl bli om inte annat framåt helgen, som ju kommer snabbt den här veckan;)
Ha det gott!
annette

12 kommentarer:

Della sa...

Så läcker bild! Det är mycket fåglar nu, men de ville inte fastna på bild idag.
Kalasväder, verkligen! Och det på en ledig dag. :)

Bonnfrua sa...

Härlig fågelbild!

Jag är ledig även imorgon... men inte blir det mycket datatid för det, vädret och trädgården får min tid nu!

AnnaKK sa...

Vilket härligt blåmesfoto - du börjar ju bli en fena på fåglar, Annette! KUL!!! :-)

Ja, tänka sej att det kunde bli sånt jättefint väder nu! Man bara njuter - och nyser lite grann och kliar sej i ögonen... Hm! För som vanligt har ju pollenallergin kommit med värmen - fast det tar jag, bara jag slipper mer regn och kyla!!! :-D

Anonym sa...

Back to work. Skönt med kortvecka iaf:)

Kram Tott

Inger Maryissa sa...

Mysig och fin bild på den söta Blåmesen ( tror jag det är ? )
jo, det har och är verkligen ett underbart väder och hoppas det fortsätter länge
kram

paula i pörtet sa...

Vilken vacker blåmes! Mina småfåglar har försvunnit helt när vi var på semester! Men det är väl så dags, nu finns det mat i naturen och jag ska i helgen passa på att lyfta bort fågelbordet för säsongen.
Kanske ska man ändå invänta bakslaget i vädret som dom nu hotar med till helgen, förra året hade jag redan penseer ute men i år tycker jag det varit en kall april.
Jobba inte ihjäl dig nu, tur att det är lite kortare vecka/Kramen

UllaMona sa...

Vilken söt blåmes...jag glömde PC:n hemma när jag åkte till stugan...inga kommentarer och inget skrivande...jag fixar det inte (ännu) med ajfånen.

Nu har jag läst ikapp hos dig.

Kramen

Elisabeth sa...

En sådan BRA bild!
Och visst har vi underbart väder!
Snart skulle det bli sämre igen, och det talades om snö till helgen!..
I helgen när sonen ska konfirmeras!

Hoppas du har en fin dag!
kramen!

Anonym sa...

Är du på LiM idag????

BOnnfrua

AnnaKK sa...

Har tydligen inte missat något här under tiden som vårt bredband krånglade!? :-) Antar att det beror på en intensiv arbetsvecka för din del... Men trevligt nog så är det ju fredag igen idag, och snart helg. Njuta!!! :-D

RealExams sa...

Excellent post. I want to thank you for this informative read,and i really enjoyed to read this I really appreciate sharing this great post.

LINA LUNDBERGs MammaLivet på Landet sa...

Oj vilken fin bild!