söndag 1 april 2012

Skyltsöndag

Efter att tittat runt lite hos Er andra som inte saknat inspiration senaste tiden, så blev jag sittande framför datorn istället för att fullfölja en tänkt men totalt oinspirerad vårstädning.

Hur jag överhuvudtaget kunde få för mej att vårstäda när snön vräker ner det förstår jag inte nu, Påsk blir det ju ändå!!

Och sedan kom jag på att det var kul att titta på bilder igen och även kul att "busredigera" en bild lämplig till Pumitas skyltsöndag!



Ha en bra start på veckan, för min del innebär den här veckan bara TRE arbetsdagar!!


annette

5 kommentarer:

Della sa...

Jag gillar det där lite grungiga. :-)
Då har du en halv arbetsdag mindre än jag har.

Pumita sa...

Kul att du skyltar idag! Undrar bara hur du fick nys om att jag ska posta en skylt med arabisk text (senare ikväll)... sjätte sinnet? ;) Säger precis som Della, gillar det grungiga. Supersnyggt redigerat!

annette sa...

Pumita, Della hade helt obegripliga skyltar och Du antydde ngt i Din kommentar där;)

Pumita sa...

Ja, just det. Det gjorde jag. Jag trodde du var tankeläsare, haha.

Det som är helt obegripligt är att du jobbar tre dagar, Della tre och en halv... och jag fyra! Till kl 17 på torsdag. Förstår inte alls. :(

Jane sa...

Ja, du den där var inte lättläst däremot dekorativ :)