söndag 22 april 2012

Rhododendron

Känns lite som en upprepning år från år, men varje år är det lika fantastiskt att få upptäcka när dom första Rhododendronknopparna står i full blom.
Såg dessa förra helgen när vintern nästa hälsade på igen, små knoppar då och till min stora förvåning så blommande dom för fullt idag.
LYCKA!


Och nu får vi se hur det här går, var och knappade på en knapp där det stod, se hur nya blogger fungerar, sedan gick det inte att få tillbaks till det gamla, lägga in bilder som tidigare går inte, så det här blir en test!
Ha en bra start på veckan!
annette

12 kommentarer:

Della sa...

Fantastiska blommor.
Det verkade ju gå bra att lägga in bilder på nya sättet. :-)

UllaMona sa...

Sverige är avlångt...tänk att det blommar så hos Dig.

Kram

Inger sa...

Hjäälp så tjusigt....tänk vad mycket fint vi har omkring oss nu..Du är en fena att fånga det lilla extra..
kramen,.

Nette Cecilia sa...

så vackert med blommor på rohdodendron .Det går nog att få tillbaka gamla snittet på kugghjulet i högra kanten ,kram Nette

Pumita sa...

Det är inga större bekymmer med "det nya", har ju använt det länge... förutom att jag inte får ordning på tiden... Det verkar funka hos dig. :)

AnnaKK sa...

Men WOW - såna i blom REDAN!? Då kan det ju bara inte vara fullt så hemskt dåligt väder som man upplever det som om dagarna just nu!? :-D

Inger Maryissa sa...

Rhododendron är så vackra blommor och jätte-fina bilder du har här
kram

annette sa...

Pumita, det här gränssnittet och nya mallen gäller från april;) Det förra hoppade jag helt över!

annette sa...

Visst känns det konstigt, naturen är fantastisk!

Pass4Sure sa...

great blog and looking forward to reading more. Great blog. looking forward to read more.thanks for sharing this post.

BrittMarie sa...

Har Rhododendron redan kommit! Så fint!

paula i pörtet sa...

Fantastiskt vackra! Jag beklagade mig som vanligt i min senaste blogg över avsaknad av vårtecken och direkt efter det tar jag ut hunden och går ner till sjön. Vad tror du jag hittade där om inte vitsippor! Gissa vem som blev lycklig, hihi
Kramen