söndag 11 mars 2012

VÅR!

Idag var första dagen jag så där riktigt ordenligt anade vår i luften och som alltid längtar jag då ut i skärgården, haft en fantastisk dag!

Visst finns det en hel del is kvar och visst blåste det lite kallt i ibland, men i lä var det underbart varmt, satt och solade en stund på en klippa när det medhavda fikat intogs!


Äntligen!


Vad säger Ni om melodifestivalen då, för mej som såg finalisterna för första gången igår så var det en väldigt positiv upplevelse, tycker det var otroligt många bra låtar, och en av dom bättre vann tycker jag!


Ha en fin söndagskväll!


annette

4 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Det var klart den bästa som vann .Hörde på vår finlandsvenska radio att det blir något mellan macarena o ketchup sången att dansa efter i sommar.En på bloggen gratulerade till ser i Baku på förhand ,trevlig söndagskväll ,Nette

Pumita sa...

Vackra bilder! Om Melodifestivalen säger jag inget för jag såg det inte. ;) Inte min tekopp riktigt.

P.S. Vi köper båten och seglar söderut istället. ;)

Viola sa...

Vilket underbart vårcollage :) nu hoppas vi att axeln håller ett tag igen...:) ha en fin kväll, kram

AnnaKK sa...

Tv:n stod på och jag tittade iallafall lite. Men jag är inte så intresserad av det där... Dock tycker jag att rätt låt vann, även om den inte alls är i min stil. Tippade Torsten Flink som topp tre, och blev han inte just trea!? Att Ranelid skulle komma sist var väl också ungefär vad jag förväntade mej... <:-)