tisdag 10 januari 2012

"Sparkar" igång imorgon!

Ja, så "hårt" hoppas jag väl inte att det blir, drog iväg från "Peking" ett par dagar av ledigheten, och det var bra, för då försvann alla måsten som jag känner av när jag ledig och hemma.

Blogg och fotograferande ligger lite på is just nu, inspirationen infinner sig inte, längtar efter sol och ljus!

Någon bild till Elisabeths utmaning har jag inte heller fixat, men jag tycker att Ni som känner för lite spänning och utmaning verkligen skall ta chansen att vara med och utvecklas i den utmaningen under året, själv återkommer förr eller senare;)

Ha det gott tills vi ses!


annette

13 kommentarer:

S-A Sandberg sa...

Ser att bloggen ligger på is ett tag, men hur blir det när det stundar dagar med flera plusgrader och dessutom regn..?
Ha det gott!/SA

Anonym sa...

Sådana perioder har i väl alla. Kanske dags med ett ikeabesök snart? Det var länge sen! Kram tott

Elisabeth sa...

Det är lugnt Annette!!!
Jag har inte heller lyckas med det jag tänkt med utmaningen, inte ens denna första gång! :-)

Ibland är det bara så, att man måste byta fokus ett tag. Jag är också lite bloggtrött, men får ju ro hem det jag startat. Men om jag inte startat det så hade det varit bloggtorka tror jag.

Min förhoppning är ju att min utmaning ska ge mig mer energi i slutändan. Och så blir det nog...
Vad det lider!

Kramar!

Elisabeth sa...

Upps glömde, läcker bild!!!
I den var det i alla fall energi!

Jane sa...

Det ser ut som om det går som en dans ... i alla fall om man ser på bilden ;)
Kom hem igår, efter första arbetsdagen med barnen, med huvudvärk och alldeles hes. Börjar bra :) Idag har de lovat att "ta sig i kragen" eftersom de pratade av sig igår!

Bonnfrua sa...

Bloggtorka är tillåtet!!! Det är lite därför jag fortsatte med utmaningen även i år, för att få en spark i ändan och vara tvungen att tänka ut foton och så.

Sitter och hoster och snorar. Febern finns där också men jag har för tillfället motat den med treo...

Pausa på du och kom tillbaka när du orkar!

AnnaKK sa...

Nä, det där med en massa måsten har man ju så gott av ändå, så de har INTE i bloggen att göra! :-)

Ha det fint!!!

Ninni sa...

Vilken inspirerande bild! Kanske behövs lite omväxling som musik och dans ;)Hjälper inte det så får vi invänta ljusets återkomst.
Ha det gott!
Kram Ninni

Ragnvi sa...

Snart kommer ljuset! Halva januari är snart gådd! Jippi! Hoppas du återkommer du också! Jag är också seg med bloggandet...
Jättefina isbilder hos dig! Och ljuskronan under bron...såå fin! Liksom alla dina övriga foton!
Kramen!
Ragnvi

Pumita sa...

Klackarna i taket! Så härligt det ser ut. Ha det gott tills lusten infinner sig.

paula i pörtet sa...

Hej, tyckte det var längesen jag hörde ifrån dig, nu förstår jag varför! En paus ibland är ju av nöden tvungen, och jag hoppas förstås att din lilla tripp har gett dig ny inspiration och energi! Denna årstid är verkligen allt annat än inspirerande!
Kramar om från pörtet

Tristan sa...

Det gjør vi alle. Vi venter på vår, sol og sommer.

Bonnfrua sa...

Börjar sakna dig... Hoppas att allt är väl i bloggtorkan!

Kram