söndag 25 december 2011

Fortfarande på väg mot Klippstaden Petra;)

Ibland kan två kilometer ta en evighet att gå, speciellt när det finns så här spännande omgivningar att fota, gissa vem som låg längst bak i gruppen och fick jaga ifatt hela tiden, jo jag;)



Funderar just nu på om vi kommer fram till Petra i nästa inlägg, helt säker är jag inte;)
Ha en skön Juldagskväll!

Ett tips, ikväll skall jag se ett av två program jag bestämt att se under Julhelgen, en dokumentär på Svt 2 kl.20.00 Kokvinnorna!


annette

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe..Det kunde lika bra varit jag som kom sist;)

Fina bilder

Kram Tott

Della sa...

Jag tycker inte att vi har bråttom att komma fram. Det finns så mycket att se längs vägen. :-)

Jane sa...

Håller med Della i det här fallet ;)) Väntar med spänning på fler bilder!

I morr´n är det jag som köper en Triss-lott och hoppas på vinst :)

Werosss sa...

Fina bilder :)

Pysselfarmor sa...

Så tjusiga bilder från din resa....njuuuuuuuter!

Jag är uppvuxen på en liten bondgård i väglöst land i fjällvärlden. Min bild av det "ljuva bondelivet", som ibland var tungt för mina föräldrar krockade totalt med filmen....hade nog inte insett vad det var jag skulle titta på...sorgesamt tungt kändes det emellanåt. Som dokumentär och "styrkan" i att visa precis som det är/var är "starkt". Jag kastades mellan många känslor som systrarna upplevde "mellan varandra".....att tvinga någon som levt hela sitt liv på en gård att "ge upp" sitt liv...det enda liv hon kände till och levde för och tvinga henne att ta bort alla djuren och bo på äldreboende...jag är väldigt kluven där. Vem ska bestämma vad som är rätt eller fel?

AnnaKK sa...

Om jag hade varit med så hade jag antagligen legat några steg bakom dej! ;-) Vilken storslagen miljö!!! En fotografs dröm, utan tvekan!! :-D

Amazing Love sa...

Great post. I’ll keep coming back to read even more.
tag heuer monaco replica