söndag 23 oktober 2011

Rosa Dagar (Rosa Bandet)

Det var det här jag ville fota imorse när solen visade sig, jeans och halsdukar har Industrilandskapet varit dekorerat i tidigare, men aldrig med detta;)

Är ett av många sätt för att få in pengar till Bröstcancerforskningen, för varje BeHå som lämnats in betalar handlarna i Norrköping 100 kronor styck, dom lär få punga ut med mycket pengar, för det har kommit in hur många som helst;)

Svårt att fota med ett 18-200 objektiv, men det syns ju i alla fall vad det är!


Ha en fin eftermiddag!


annette

15 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Inte bara urhäftiga bilder utan också väldigt smart sätt att samla in pengar! Gillar idén, helt klart!

Della sa...

Undrar om dom finns kvar när sonen ska till Industrilandskapet på torsdag?

annette sa...

Bonnfrua, visst är det smart, har själv bidragit med två:)

Della, stora finalen är ju på onsdag, så jag skulle nog tro att dom hänger kvar även på torsdag!

Tristan sa...

Veldig spesielt, men gode formål er flott.

Nette Cecilia sa...

det där var en häftig bild ,till ett gott ändamål ,kram Nette

Jane sa...

Ha ha, vilken bra idé! Häftiga kort, förstår att du ville fota detta! Hoppas de får hänga ifred.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Läste att det var minst 3000... :)

Kram Annica

Inger sa...

Vilka häftiga bilder, som sagt ett smart sätt att samla in pengar till detta viktiga ändamål.
Men tänk vad många olika modeller det finns.. fniss...
kramen ha en fin vecka..

Jane sa...

Om du skulle lukta på örterna i min glas"burk" skulle du känna doften av ringblomma, persilja, citronpeppar, basilika och lite andra örter. Blandningen heter Sommarlängtan och passar perfekt till kyckling i lergryta eller i dressing t.ex. Mums!

BrittMarie sa...

Så häftigt! Tydligen är det många som skänkt sin bh :)

AnnaKK sa...

Oj-oj-oj! Så häftigt!!! :-D Bra idé!!! Och vilket underbart fotomotiv sen då!!!

Ragnvi sa...

Jag tror jag dånar! Sicket härligt påhitt!!!! Och dina foton är underbara!!
Ditte vovvar o tackar!
Kramen!
Ragnvi

Elisabeth sa...

Så ska det se ut!
Jag hade gärna skickat dit några jag med! Härligt uppseendeväckande initiativ!
Och fint fotat!

Pysselfarmor sa...

Vilken häftig installation! I fjol så hade man här i Tumba vid centrum hängt upp massor med behåar i ett stort träd....

Ninni sa...

Vilken bra idé! Ni verkar ha en aktiv bröstcancerförening hos er eller är det någon annan som ligger bakom?
Det är så bra att fokusera på bröstcancer i en månads tid. Med all försäljning av Rosaband och dyl. så ger det säkert ett bra tillskott till forskningen.
Kram!