lördag 22 oktober 2011

Rosa Dagar (Rosa Bandet)

I Norrköping pågår det sedan en tid lite olika arrangemang med anledning av att Rosa Bandet till förmån för Bröstcancerforskningen har sin stora galaföreställning här i stan, nu i veckan som kommer!

Idag var det mycket rosa inslag i city,skall nog köra lite rosa för att uppmärksamma detta tror jag, vi känner säkert alla någon som drabbats, och vi kan själva drabbas, så pengar till forskning behövs!

I övrigt så händer det inte mycket här inte, tar det lugnt och vilar istället för att storstäda;)


Ha en fin kväll!


annette

8 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Tänk så mycket vackra blommor det finns,kram Nette

Della sa...

Vilken fin bild du visar.
Och storstädning... du vet vad jag tycket om det. :-)

Jane sa...

Åh, man blir så sugen att göra höstfint på balkongen ... inser snabbt att det inte är någon idé för det blir snart snö ...
Jag har fortfarande en balkonglåda kvar med några växter som inte vill ge sig, de ska få vara kvar tills de "kroknar" :))

Bonnfrua sa...

Härliga färger och fina blommor.
Hur har du det på din extra ledighet? SOl ute, ska nog lätta på rumpan och ge mig ut en stund.

Tristan sa...

Flott bilde med mye å se på.

Anonym sa...

Själv plockar jag bort det rosa här hemma så jag får väl uppmärksamma det på annat sätt;)

Kram Tott

AnnaKK sa...

Åh, vad sugen jag blir på några tjusiga blomsterarrangemang typ de här när jag ser detta foto. :-) Det stora hjärtanet är så fi-i-int!!!

Erik sa...

Hej hej!

Du kanske vill hjälpa oss i vår kampanj där vi samlar in pengar till Rosa Bandet? Du kan läsa mer på http://www.provabingo.se/maria-bingo/