lördag 29 oktober 2011

Provade inte den bänken!

Fast lite sugen var jag allt att testa om den skulle stå kvar överhuvudtaget, men så tyckte jag det var synd att troligtvis rasera konstverket!

I natt får vi väl sova en timme extra, tänk att det skall vara så svårt att komma ihåg hur det egentligen är, detta med att ändra tiden.

Tycker väl i och för sig att det är ganska så fånigt att vi skall hålla på med att ändra tid, så jag lägger ingen energi på att fundera så mycket mer på det, det blir som det blir med det imorgon!


annette

7 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Vaknar väl vid den invanda tiden som vanligt ,kram ,Nette

UllaMona sa...

Ja du den bänken ser lite ranglig ut, den är nog till för vittra och inte för oss människor.

Jag har lärt mig en ramsa ....sommar framför för fram klockan sommar bakom för klockan bakåt. Tycker som Du att det är trams med att ändra på klockan, tiden är ju ändock densamma.

När jag för länge länge sedan var en liten flicka minns jag att det fanns Borgelig tid och Lokal tid...den Borgeliga tiden skulle visst vara den gemensamma tiden ...för att tågen skulle ha samma tid i norr som i Sthlm.

Ha en skön söndag....Kram

Elisabeth sa...

Vilken liten fin bänk du hittat!
Men att provsitta... nädå, förstår dig!

Sommartid är ett rätt löjligt påhitt, egentligen!
Tycket jag i alla fall.

Ha en fin söndag!

Bonnfrua sa...

Du har rätt: ett riktigt konstverk hittade du ute i naturen!

Precis som du blir jag bara irriterad på att ställa om lockan hela tiden, och sedan den euanpassades är det ju liksom ingen idé, bara nov-mars med normal tid!

Jaja, utsövd och ännu är det "arla morgonstund".

Della sa...

Och nu är det imorgon och tidsomställningen gick bra. :-)

Jane sa...

Underbar bänk, men jag hade som du låtit bli att provsitta.
Sommartid är bara ett dumt påhitt, min "inbyggda" klocka jublar över att det äntligen är normal tid. Mår så mycket bättre då :))

Anonym sa...

...och jag vaknade mitt i natten istället...

Vacker bänk!

Kram Tott