fredag 14 oktober 2011

Fredag!

Fredag, fredag, fredag, fredag, fredag,fredag,fredag,fredag, fredag, fredag,fredag, fredag, fredag!
Och jag är känner mej som en urvriden trasa, men vad gör det, behöver inte göra någonting ikväll om jag inte vill, jo jag skall äta räkor för det vill jag göra;)

Vill Ni får Ni se en bild på min nya lampa som jag köpte i veckan!

Fast först skall jag gå ut en sväng innan solen går ner, behöver allt ljus som överhuvudtaget går att få den här tiden på året!




Ha en fin helg!




annette

10 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Fin helg till dig med ,vila o ladda batterierna ,kram Nette

AnnaKK sa...

En lampa?? Men... Var är fritösen??? Jag vill se den också!!! :-D Blev det friterade räkor till kvällsmat, kanske? :-)~

Mmm, man får verkligen passa på att vara ute så mycket man bara kan när det är så här fint väder som det ju faktiskt är om dagarna nu. Ingen värme förstås, men solen gör gott iallafall tycker jag. Har traskat omkring med nya kameran i Älmhult idag också. :-)

Anonym sa...

Härligt! Nytt ljus behöver man alltid, Speciellt i mörkret;)

Kraaaam Tott

annette sa...

Lugn, bara lugn Anna fritösen kommer, måste bara läsa bruksanvisningen först;)

annette

Bonnfrua sa...

Här utanför mitt fönster gryr dagen nu, solen har inte nått över skogskanten i öster än men lljuset är redan här. Det är så vackert nu med den här höga klara luften och solen. Det är bara att njuta så länge det går.
Och när det blir för mörkt får du njuta av din fina lampa!

Önskar dig en skön vilosam helg!

Ragnvi sa...

Jättefint foto på lampan! Hoppas du är nöjd med den också! Och med fritösen som du också köpt läser jag!
Som alltid underbara foton hos dig!

Vi hade tur igår...Maxen var hos Morfar´n, bara halvvägs till Gävle! Blev några timmar med honom där!
Kramen o ha en skön lördag!!!!
Ragnvi

Inger sa...

Ja härligt för de arbetande med lite ledig helg...mmmm gott med räkor, det är en favorit hos mig.
Skönt att passa på att vara ute så mycket man kan nu innan mörkret kommer på oss...fin lampa..
ha en fin helg,,kramen,

UllaMona sa...

Fin lampa, här lyser "storlampan" med sin frånvaro...dimma så långt ögat når.
Jag har jobbarhelg denna helg så utevistelsen blir minimal...men vad gör väl det när ledig måndag kommer med stormsteg.

Ha en fin helg
Kram

Della sa...

Det ser ut som sprudlande fredagskänsla det där. Och lördag är inte så dumt det heller. :-)

paula i pörtet sa...

Hej! Tror jag sett en liknande lampa på Rusta. Jag har lite problem med lampor, vill gärna ha många små ljuspunkter men i fönstren går inte att ha något pga små kissekatter som hoppar upp o ner. Därför tänkte jag satsa på ytterligare en vägglampa, dom klättrar inte på väggarna ännu i allafall. Hoppas helgen var till belåtenhet, vi har haft en strålande vacker höstsöndag
Kramen