söndag 14 augusti 2011

Söndag

Gjort matlåda till imorgon, "skitkul" NOT;(

Ett plus är i alla fall att maten är god, egenhändigt gjorda laxfärsbiffar/burgare och lite grönsaker, blir "slanka" linjen nu en period;)

Fast längst ner i botten finns det lite, lite god Chilipotatis oxå!!

Det här är en dag jag inte borde träffa en enda person, varför skall det vara så jobbigt att återgå!?

Kanske har gjort bort mej i år, brukar ju aldrig börja en måndag eftersom jag tycker det är så "knöligt", mycket bättre att börja t.ex en torsdag!

Nog tjatat om detta, imorgon är det över;)


annette

Nr 324 av 365

7 kommentarer:

Jane sa...

Mmmmums, skulle gärna gå till jobbet om jag fick en så´n smaskig matlåda :)
Vi har egen kokerska på vår skola men trots det är maten "skolmat", med andra ord ... inte så kul :/ Plus att vi, som enda skola i kommunen, måste betala för maten trots att vi äter med barnen, s.k. pedagogisk lunch som räknas som arbetstid ... :(

Pumita sa...

Jag känner med dig, det gör jag verkligen, trots att jag retades med dig förut. Tur att du har en smarrig matlåda med dig iaf. Det underlättar. :)

annette sa...

Kanske kräver en föklaring detta med att jag tycker det är svårt att gå tillbaks efter en längre ledighet.
Imorgon när jag kommer till Linköping strax före sju så blir det som vanligt att det bara är att starta i 150%. Vi förväntas vara uppdaterade på allt som hänt dom senatse veckorna fast vi inte varit på våra arbetsplatser!
Kickoff och mjukstart vad är det!?
Men så är det i sjukvården idag, vård och vård förresten!?

annette

BrittMarie sa...

Med denna matlåda blir det säkert en bra start på jobbet!!
Kram

Ordverifieringen blev eneutoa :)

AnnaKK sa...

Då hoppas jag att du njuter i fulla drag av din mumsiga matlåda om si så där 1½ timme!? :-)~

Men framförallt hoppas jag att du snabbt kom in i dina vanliga arbetsrutiner så det inte blev fullt lika jobbigt att börja igen som vad det kanske kändes igår...?

Kramar!!! :-)

Della sa...

Hoppas det gick bra i alla fall.

Anonym sa...

Ser gott ut! Själv har jag börjat med skolmaten idag... föga inspirerande med panerad fisk...

Kramkram
Tott