tisdag 16 augusti 2011

Öra

Den här bilden ligger det lite arbete bakom, och jag roade även en del personer ute på Rejmyre Glasbruk när jag skulle fota det här örat.

Karaffen roterade nämligen runt och jag följde efter runt, runt flera varv och försökte fokusera på örat under tiden;)

Så säg inte annat än att det här är ett öra!!


När jag väl kom ut så hade den klarblå himlen förbytts till svart och det ösregnade, så jag gick in igen, var inte alls kädd för regnväder;)


annette

Nr 331 av 365

8 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Nog är det ett vackert öra ,fint foto.här har vi väntat på regnet länge nu det borde ha kommit för flera timmar sedan men ingenting varmt o torrt är det ,kram Nette

Jane sa...

Ha ha, det var nog kul att se dig gå runt :)) Blev du inte yr? Jag klarar inte ens av att snurra barnen på gungorna när de har rast :)

annette sa...

Ett och annat "snedsteg" blev det allt;)

Bonnfrua sa...

Det skulle jag vilja ha sett!!! Men fotot blev väldigt bra!

BrittMarie sa...

Det är riktigt Annette! Man ska ge allt för en bild :)
Kram

Anonym sa...

Klart det är ett öra. Vad vore det annars?

Kram Tott

Elisabeth sa...

Visst är det ett öra! Allt annat är en lögn!
:-D
Tjusigt!

Della sa...

*hihi* Dom hade nog kul! Och jag skulle gärna ha sett det. Men vad gör man när man bara måste...?!