onsdag 10 augusti 2011

Liggande

Ja, dels är åtminstone en person mer eller mindre liggande, men så är oxå bilden mer liggande än stående;)

Kommer att i rask takt köra ut lite bilder för att uppnå 316 innan jag börjar jobba igen, för sedan kan jag om jag vill köra egna teman ända fram till slutet, blir mindre press då när 12- timmarsdagarna kör igång igen på måndag!

En annan anledning är att det känns roligare att köra ut sommarlika bilder när det är sommar och inte i december;)


Den här bilden är förresten tagen på "plattan" i Stockholm, lite kul med killen till vänster i bild, stod på ganska så långt avstånd när jag tog bilden, han tittade in i kameran hela tiden, och det är bara så att på något sätt så känner jag igen honom, antingen är det en offentlig person eller oxå så känner jag igen honom privat på ngt sätt!?


annette


313 av 365

5 kommentarer:

Jane sa...

Du har verkligen varit duktig med dina bilder och så som du tänker göra är ju jättesmart!
Tycker faktiskt också att det är ngt bekant över den killen men kan inte placera honom - påminner lite om Andreas Lundstedt kanske?

annette sa...

Ja, men det gör han ju faktiskt, vi får se om någon annan kommenterar och ser vem det är!

annette

Della sa...

Jag tycker också han ser bekant ut på något sätt, men har ingen aning om det verkligen är så och vem det i så fall är.

Pysselfarmor sa...

Håller med, men vem???

Kanske han bara är en linslus
;-)

Pysselfarmor sa...

Håller med, men vem???

Kanske han bara är en linslus
;-)