torsdag 18 augusti 2011

Lärare

Lärare, ja tack det vore inte så fel med en lektion i detta språk!
Utanför Centralstationen i Stockholm sitter det en massa budskap, som man kan använda sig av om man kommer för sent någonstans pga att det är rörigt!

Det är inte Sj eller Trafikverket som skrivit dessa utan det är det företag som bygger om hela stationsområdet, där hittade jag det här budskapet som jag behöver en lärare till för att förstå!


I morgon är det i alla fall FREDAG!!

Ha en fin kväll!


annette

Nr 335 av 365

5 kommentarer:

Jane sa...

Ha ha, det där var väl plättlätt att förstå ;)) Behövs ingen lärare för det ... "Ursäkta att vi bygger, vi blir snart färdiga" eller nå´t sån´t :))

annette sa...

:-))

Morten Pedersen sa...

I morgen er det fredag og god mat og drikke står på planen.

Della sa...

Nej, jag måste säga att jag inte är riktigt med där heller... :-)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jag tror det står puss och kram:)

Kram
Annica