torsdag 4 augusti 2011

Huvudlös

Förutom att jag älskar sommarstaden Stockholm så var huvudanledningen igår ett besök på Fotografiska som jag missat vid tidigare besök!

Kommer mer om detta senare, kan dock säga att det var verkligen ett givande besök!

Fick en stund över innan tåget skulle gå hem, då var benen trötta efter att ha vandrat runt hela dagen, satt på en bänk vid ett övergångsställe uppe vid Sergels Torg, fick då för mej att fota ben, fötter och överkroppar, men inte ansikten.

Kommer fler bilder på det skulle jag tro, var hur roligt som helst, många leenden från människor som såg att jag fotade, inte enda sur min och då visste dom ju ändå inte att jag uteslöt deras ansikten;)



Förseningen med tåget förstörde inte dagen på något sätt, lite får man ju tåla;)


Ha det gott!

Nr 304 av 365

5 kommentarer:

Morten Pedersen sa...

Stockholm er en by vi liker.

Bonnfrua sa...

Så du vågade dig på lite stadsfotografering... Härligt kort!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

:)

Kram Annica

AnnaKK sa...

Jag fick nån slags barnvisa (eller är det en julsång, förresten?) i huvet nu när jag såg alla dina benbilder. Den här "snabba fötter springa tripp-tripp-tripp" - och sen kan jag för mitt liv inte komma ihåg resten av textstrofen. Kan du!? ;-D

Elisabeth sa...

Aha, det var dessa bilder du talade om!
:-D