torsdag 4 augusti 2011

Fler Huvudlösa!

Lika bra jag kör ut lite bilder, har hur mycket som helst just nu, inte ens klar med Norsholm som jag började på häromdagen, och snart skall jag ut på en liten tur igen!

"Nikon" har inte lagt in om semester i år, och nu är det för sent för att få eventuella önskemål tillgodosedda;)
Lite kul det här med "huvudlösa människor" egentligen, trots avsaknad av huvud och ansiktsuttryck så blir personerna ändå väldigt personliga!


Blir inte så ofta falukorv till mat här, men idag skall det bli stuvad blomkål och falukorv , den svenska blomkålen har ju kommit och den är så goooooooooood!


Ha det så skönt!


annette

5 kommentarer:

Morten Pedersen sa...

Mye bein i bildene dine.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Visst är det kul att betrakta människor!!! Kul tanke att bara fota kroppar och inte huvuden. Man ser uttryck även om man inte kan se ansikten

Kramkram

Skumt mattips i ordverifieringen idag: dionfil...

annette sa...

Det var inte sista gången Annica, tycker en del bilder uttrycker mer utan ansikten, ny nisch;)

Kram!

Jane sa...

Bara att kolla in vad folk har på fötterna är ju jättespännande :)
Gjorde blomkålssoppa i förrgår, mmmmums!

Bonnfrua sa...

Helt otroligt vad man kan läsa in i dessa halva kroppar utan att man ser vem det är/huvudena!
Kläder talar ju om mycket vem man är men även gångstil, vad man bär på. Så läckert!