lördag 27 augusti 2011

Dansande Björkar

Visst ser det ut som om träden dansar och är fångade på bild mitt i en rörelse!?

Inget fel på fantasin här inte, trots tidig lördagsmorgon;)


Har upptäckt att jag totalt har försummat genomgången av mina bilder från Fjällresan,
det skall åtgärdas med det snaraste, för det är ju synd att undanhålla Er det vackra som finns i Södra Lappland!

Här är det högsommar idag, så efter lite tvätt och annat så är det raka spåret ut som gäller!

Ha en underbar lördag!


annette

8 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Visst ser de ut som om de dansar!!!
Tack för kommentaren med beröm hos mig. Blev jätteglad så här på lördagsmorgonen.
Ska fixa lite pappersarbete till maken nu men var ju tvungen att kolla bloggen lite innan. :-)

Viola sa...

Det är nog den sista varma sommarhelgen..för nästa vecka har vi ju september här, ljuvlig bild, ha en fin helg, kram

Della sa...

Det ser verkligen ut som en björkdans (fet ordet har jag aldrig använt förut).
Strålande väder som sagt. Ut alltså!

Jane sa...

Dans kring björkar eller under björkar har jag hört talas om men aldrig "björkdans" :))
Gillar staketet runt dem oxå :)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ser mysigt ut:)

Kram Annica

Elisabeth sa...

Det är verkligen björkar som dansar! Fräckt.

AnnaKK sa...

Och det är kravallstängsel runt dem, för att fansen inte ska rusa in på scenen och förstöra showen!? :-D

Här skulle det vara fint väder igår och sämre idag, menså här långt har det då varit precis tvärtom - bortsett från att det visserligen är bättre väder idag än igår, men man kan knappast kalla det för fint... :-/

Härliga gubbar i inlägget ovan! :-)

Pysselfarmor sa...

ja dansar gör de nog i de karga vindarna där på fjället...vindpinat använde jag dem till ;-)