lördag 6 augusti 2011

Mobil

Nu kanske jag är ute på hal is, men jag uppskattar människor mer än mobila materiella saker, och slår jag på synonymer så finns rörlig, flyttbar med och det är just vad dessa kvinnor är;)

Lite till åren kommen är kvinnan med stavarna, ja även den andra kvinnan, men jag tror hon var yngre, fast även om åren finns där så var dom ganska så raska och rörliga i benen, och så "mobil" skulle jag själv uppskatta att få vara vid den åldern!

Här har vi så där otäck tropisk värme igen, får nog bli en lugn dag i skuggan;)


annette

Nr 309 av 365

6 kommentarer:

Morten Pedersen sa...

Det er jo flott så lenge en er mobil og kan gå for egen maskin.

UllaMona sa...

Ja jag hoppas också att få vara mobil i många år framöver...med och utan stavar.
Kram

Anonym sa...

Den tolkningen gillar jag. Härliga damer på bilden:)

Kram Tott

Jane sa...

Ja, man får vara glad så länge man orkar stå på egna ben ;)) Det gäller att hålla igång, tror jag. Har redan köpt höstens kort på Friskis :))

Elisabeth sa...

Spännande bildredigering!
Den passade grymt bra till bildens innehåll!

Bonnfrua sa...

Härliga äldre damer! Måste hålla med Elisabet att redigeringen sätter pricken över i:et!
Och smart tolkat av temat också.