lördag 6 augusti 2011

Åker

Åker Berg och Dalbana gör dom här, det gillar jag;)

Slapp dag i skuggan skrev jag i förra inlägget, ja det var jätteskönt ända tills jag kom på att att jag måste ju packa!

Skall åka på lyxresa tidigt imorgon!

Då skall jag och en kollega som spelar på trav tillsammans "bränna" en del av dom pengar vi vunnit under ett år, och lyxen består i att vi åker till Sälen och skall bo på Gammelgården !

Vi skall njuta av att vara ute och vandra ett par dagar, sedan har vi då hotell med helpension, frukost, lunchpaket och trerättersmiddagar.

Det är lyx, i alla fall för mej!


Tänk bara om någon kunde packa oxå, då vore det super, super lyxigt;)

Ha det så gott, hörs i veckan!


annette

Nr 310 av 365

12 kommentarer:

Morten Pedersen sa...

For meg så holder det med å spille på trav og i dag så ble det 6 rette i Norsk V75. Så vi fikk i det minste innsatsen tilbake.

Jane sa...

Oj, vad det låter mysigt! Hoppas ni får skapligt väder ... passa på att bara njuuuuta!

BrittMarie sa...

Då åker och far du. Det tycker jag är alldeles riktigt. Man ska passa på när man kan. Hoppas ni får trevliga vandringsturer. Men se packa, det får du allt göra själv :)
Kram

UllaMona sa...

Då får jag önska Dig en riktigt go tur och att det blir bra väder.

Elisabeth sa...

Ha en riktigt fin tripp nu då! Och njut ordentligt varenviga sekund!!!

Della sa...

Det där låter jättehärligt och lyxigt. Ha en bra resa!

Bonnfrua sa...

Lite mer avancerad beroch dalbana än den barnen åkte på Skänninge marken.
Även här samrt tänkt och jag hoppas du får en lyxig skön semester när du åker till Sälen!

Ragnvi sa...

Vilken härlig semester du har/haft! Tack för att vi får följa med!!! Jag kommer ju sällan nånstans!
Som vanligt underbara foton hos dig!
Hoppas du har det allra bäst där uppe i Sälen och njuuuuter!
Kramen!
Ragnvi

AnnaKK sa...

Men vad härligt att ha sån tumme med pållarna så att de "bjuder" dej och kollegan på lyxsemester! :-D GRATTIS!!!

Ha det så underbart där! :-)

Anonym sa...

Åh, är det dags nu?:) Ni får ha det så himla kul!! Glöm inte middagsstassen;)

Kram Tott

sasfoto sa...

Ha sköna dagar i lyxen!
/SA

Viola sa...

Låter som du har det underbart...så härligt med sådan lyx, kram