tisdag 19 juli 2011

Semesterhälsning

Får Ni längtan hit så finns det plats;)

Precis så underbart som jag minns, den här resan betyder mycket för mej, har längtat länge, men även varit rädd.

Har varit här en gång tidigare, men bara helt kort och blev "störtkär" både i området och befolkningen.

Min rädsla inför resan grundar sig på att den person jag då reste med och som betydde mkt för mej inte finns i livet idag, men det har gått bra att hantera de känslor som uppstått.

Bilden är uppifrån Stekenjokk, rakt in i datan från kameran, har inget redigeringsprogram i "lillen"


Hoppas Ni har det bra och att solen lyst även på Er idag!


Igår såg vi ingen sol, däremot fanns det bra deckare och godis i bagaget;)


Ha det gott!


annette

10 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Oh vad roligt att höra från dig!
Härlig bild och det lilla jag har sett av fjällvärlden är vacker!
Här hos mig har solen strålat idag så även här i Östergötland har vi det skönt!
Sköt om dig och önskar dig en läkande semester!

Della sa...

Du det där ser jättehärligt ut! Kul att at du hörde av dig!

Anonym sa...

Härligt Annette!!!

Största kramen
Annica

Jane sa...

Åh, så underbart vackert! Det måste vara en "lisa för själen" att vara uppe i fjällvärlden.
Just nu avnjuts "Morden i Midsummer" sedan ska jag gå och lägga mig - tänkte ta en tur ner till huvudstaden tidigt i morr´n. Hoppas det finns lite fototillfällen.
Må så gott och kram!

Elisabeth sa...

Starkt Annette!
Starkt!
Jag gläds och känner med dig.
Kram!

AnnaKK sa...

Hejsan!

Härligt att höra att din resa går bra!! :-) Och vackert är det, ja!! Bedårande vackert!!!

Ha det underbart! :-D

Bosse sa...

Underbart vacker bild / vy!
Skoj du kom iväg dit du längtat så till!
Ibland bara måste man utmana sin rädsla och oftast blir det bra ändå, även om man känner av den...

Är själv precis hemkommen från en 18-dygns fricampingrunda i Bergslagen med husvagnen, också jäkla fint även om det inte kan mäta sig med Stekenjokk.
Men är mer lagom avstånd för mig att fixa. Också lite att utmana mig själv och den ork min kropp har...
Önskar dig en underbar upplevelse på resan!
/ Bosse

UllaMona sa...

Hejsan, vi kommer inte att bestiga Kebne denna ggn.

Kram

Synnøve. sa...

Ser du är på semester i vår vackra fjällvärld.
Jag vet att du njuter nu.
Fortsätt så.
Kramar från Digernes.

Ninni sa...

Så fantastiskt vackert! Och fint väder dessutom.
Starkt gjort av dig att våga resa tillbaka...känns säkert oerhört skönt så här efteråt.
Vad sugen jag blir på norra Sverige...
Kram Ninni