måndag 25 juli 2011

Måndag

Det är tufft att ha semester:)

Inte hinner jag blogga, och inte "hinner" jag laga mat, dag två som middagen består av denna meny, kan ju inte säga att lider direkt av att äta denna kost, fast jag blir lika förvånad varje gång jag är ledig.

Från att vara väldigt planerande när jag jobbar, till att inte planera ens mat under ledigheter, det är lite knepigt hur man som människa kan förändras över en natt!


Nu är det ngt galet förresten med mina inlägg, jag har ett mindre än vad jag tror enligt blogger, tänker inte räkna och styra, fixar jag till på slutet, blir det 366 så överlever i alla fall jag det;)


Ha det så gott!


annette

Nr 287 av 365

4 kommentarer:

Morten Pedersen sa...

Det viktigste er mat og drikke og gode venner. Denne maten her ser da riktig så bra ut!

Elisabeth sa...

Mmmmm, NU blev jag riktigt sugen!!!
Och rätt diet för mig var det också!

Man behöver inte planera hela livet, semester är till för att vända upp och ner på rutinerna!
(fråga mina tonåringar bara... :-))

Annica sa...

Mmm gott!

Jodu, om en vecka ska jag återgå till jobbrutiner igen och det känns som det kommer att gå åt h-e. Jag menar: klockan är ett på natten en måndag och här sitter jag och knappar på datorn...

Kram Annica

Jane sa...

Mmmm, det där ser ju riktigt gott ut. Själv gjorde jag precis en liten raid i ett tomt kylskåp ... det slutade med en kopp té, macka med olivolja, en körsbärstomat (hade bara en kvar), några hackade basilikablad och en liten hackad vitlöksklyfta - smaskigt! Smakar mera men där tog det slut :))