lördag 9 juli 2011

Lackade

Förr kunde man det här med lackering, tänk Er att det här är orignalfärgen på den här bilen, behövs ingen omlackering här inte!

Fast det var nog lite mer "gift" i färgerna då förresten!?

Kvinnan på bilden har ägt bilen i 18 år, och hon behöver definitivt inte heller någon omlackering;)


Underbar dag idag, har varit ute och njutit i solskenet, men nu måste det tas tag i lite annat.

Måste bl.a ägna mej åt planering och framtagande av kläder och lite annan utrustning inför semesterresan, som startar nästa fredagkväll.

I veckan lär jag väl mest jobba!

Brukar ju inte plocka fram så långt i förväg, men inför en resa till fjällvärlden så krävs det lite eftertanke, eller kanske det borde heta förtanke;)


Är det fler än jag som återigen har problem med blogger förresten, nu fått larm 503 0ch 504 när jag försökt publicera inlägget en lång stund, får larm 503 när jag försöker gå in och kommentera, endast enstaka bloggar jag kommer in på, och nu går det inte att spara heller!!


Nytt försök att publicera nu, annars lägger jag ner och återkommer om några veckor;)


Det gick att publicera nu, men raderna såg inte ut som jag lagt in dem, vi får se om ändringen jag gjort nu blir beständig, eller det kanske är så att blogger vill bestämma radavstånd m.m och då lägger jag oxå ner;)


annette


Nr 262 av 365

5 kommentarer:

Della sa...

Både tjusig bil och dam.

Jag har också problem med Blogger idag och har sett fler som har det. Tråkigt när det trasslar. :-(

Jane sa...

Vilket snyggt ekipage, både damen och bilen ifråga :)
Hoppas att det inte krånglar mer för dig med bloggen.
Glöm inte myggmedel - knotten brukar vara jobbiga norröver :)

Elisabeth sa...

Läcker både tant och bil!
Hur fick du veta allt om dessa? Känner du henne eller gick du fram och frågade? (Vilket jag brukar göra om jag undrar något... Yrkesskada?)
:-D
Just nu uppför sig min blogg helt okay, men man vet ju aldrig från en dag till en annan...

annette sa...

Elisabeth, givetvis frågade jag henne;)
Vid något yrkestest jag gjorde för många år sedan så blev utfallet, präst, journalist eller psykolog, inget av det hade jag "tyvärr" valt, kan se ett visst sammanhang i dessa yrken, eller?

annette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Fin dam i fin bil:)

Kram Annica

PS: Vad härligt med resa uppåt, det vet jag ju att du älskar!!!