fredag 22 juli 2011

Centrum

Här gäller det att köra i centrum för det finns bara ett körfält;)


Vår sista hela dag här idag, men för att inte göra avskedet av denna underbara del av vårt land för abrupt, så kommer vi att starta hemresan riktigt tidigt imorgon, och dra ut på njutningen.

Vi kom hit via Vilhelmina, hem har vi bestämt att åka hela Vildmarksvägen via Stekenjokk, Stora Blåsjön, Gäddede ner mot Strömsund och sedan söder ut.

Är en väldigt vacker väg att köra, är vädret bra så blir det nog en massa stopp, hem kommer vi när vi kommer!


Ha en fin fredag!


annette

Nr 283 av 365

9 kommentarer:

sasfoto sa...

Snygg bild på bron och med dimman i bakgrunden.

Bonnfrua sa...

Härligt! Och då menar jag både bild och tankar om hemfärden. att bara få ta det i lugn takt och stanna när man vill! Det unnar jag dig!!!!

Morten Pedersen sa...

Stilig bilde med disen og dybden.

Charlotta sa...

Tur det är bra sikt så man vet att man inte möter någon när man är mitt på bron. <:-)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Låter som en sund tanke...att njuta så länge det bara går!!

Kraaaaaam Annica

Elisabeth sa...

Så läcker bild!
Kör försiktigt nu, och rasta ofta!

Elisabeth sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AnnaKK sa...

En snarlik bro finns över ån Lagan in till ett litet samhälle som ligger utanför staden där jag växte upp. Det var alltid så spännande att åka över den i bil när man var liten - för tänk om man skulle råka få möte med nån mitt på bron! ;-)

Jo, det kan nog vara idé att kolla efter objektiv på begagnat-marknaden. Fast ärligt sagt vet jag inte om jag skulle våga köpa dyra objektiv av privatpersoner utan några som helst garantier... Men många större fotofirmor tar ju utrustning i inbyte, och lämnar garanti när de säljer detta igen, och då kan man ju fundera på det iallafall. Om priset känns rätt i förhållande till vad nytt kostar. :-)

Pysselfarmor sa...

Bron vid Kultsjön! Ja där är det smalt!