tisdag 14 juni 2011

Badstrand

Har ju inte tittat igenom alla bilder från Kroatien ordenligt, fick dock en funderare när jag tittade på 365-listan, för jag försöker ju att i viss mån hitta motiv till teman från resan.
Har jag verkligen inte fotat någon badstrand var tanken jag fick, är ju ingen person som direkt uppsöker stora stränder med en massa människor, och passerar jag någon strand så tycker jag nog inte att det är så intressant, så egentligen förvånade det mej inte;)

Men så tittade jag på bilderna från Krka nationalpark och där fann jag det jag sökte, en badstrand om än lite annorlunda, dock en strand som tilltalar mej.

Fotat på långt avstånd, så kvaliten på bilden har ju lite mer att önska, men vad sjutton, livet är inte perfekt och inte jag heller!

Själv badade jag endast fötterna här, tyckte det var lite kallt jag;)


Ha en skön kväll!


annette


Nr 208 av 365

9 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Oh, vilken härlig badstrand! Där skulle jag vilja bada.

Anki Nilsson sa...

Who vilken härlig bild. Eller vilken härlig plats...

Kramiz Anki

Pumita sa...

Vilken grönska! Hm, jag tror inte att jag skulle ha badat heller. Ser kallt ut.

Jane sa...

Åh, det där var ju verkligen en perfekt strandbild, så vackert!
Jag har en jobbarkompis som ska bila med husbil till Kroatien - jag ska absolut tipsa henne om den där nationalparken!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ser härligt ut!

Kram Annica

UllaMona sa...

Den stranden gillar jag.

Inger Maryissa sa...

Verkligen en fin och annorlunda badstrand, och vilken grönska...
kram

Elisabeth sa...

Men gud så läckert!
Där skulle jag också velat fota!
Bad med dusch och allt!
Så himla mysigt, men jag hade nog inte heller badat...
Bara fotat...
:-D

Della sa...

Vilket stället! Jättefint. Jag dras väl inte direkt till badstränder heller,men den här ser fin ut.