söndag 15 maj 2011

Vakt

Nu undrar Ni nog över tolkningen;)

Men så här är det, i slutet av nästa vecka så startar det en stor Dinosaurieutställning i Industrilandskapet, den första Dinosaurien har redan anlänt.

Den står på taket på ett hus och i vår lokaltidning stod det att den skulle vakta sina kompisar;)

Att fota en Dinosaurie som är 22 meter hög och i sig står på taket på ett hus med ett 18-200 objektiv ger ju inte så mycket, därtill en blekgrå himmel,så jag spökade till bilden och monterade en bild av själva huvudet som ju gick att zooma in.

Tycker det ser ut att vara en snäll vakt!


Lite blandat väder idag, har regnat i natt och det behövdes, men nu är solen framme igen mellan molnen.


Hoppas Ni får en skön söndag!


annette

Nr 186 av 365

3 kommentarer:

Della sa...

Bra att du tog saken i egna händer och monterade lite, :-)
Det ser faktiskt snäll ut, men jag vet inte om jag skulle vilja möte den en mörk och stormig natt.
Var det inte jag som skulle ut och motionera..?? Nu får jag sätta fart. :-)

Jane sa...

Skulle man vakna och inte veta om att det står en låtsasdino utanför fönstret ... ja, nog skulle man bli en aning darrig i knäna :))
Du går väl dit och fotar sedan när alla är på plats ;))

Annica sa...

Läskigt!

Kram Annica