tisdag 31 maj 2011

Tält

AnnaKK tyckte i förra i inlägget att jag närmade mej gränsen för "fria" tolkningar, undrar då vad hon tycker om den här tolkningen på tält;)

Men titta ner till vänster i bild så syns något tältliknande , sitter i alla fall fast med tältpinnar lite här och där!!

Som så ofta när det är bilder från Industrilandskapet här i stan så kan jag inte låta bli att "busa" rejält med bilderna!


Underbart väder ikväll, synd det blev övertid, men sjuka kollegor kan ju inte jobba och då får det bli så!

Ha det gott!




annette

Nr 199 av 365

7 kommentarer:

Pumita sa...

Ja men det ser man ju på långt håll och med svaga ögon att det där är tält! ;D

Bonnfrua sa...

Waaaa, nu försvann min finurliga kommentar!
Men: man får ju faktiskt tänka fritt i den här utmaningen, och det är absolut ett tält på din bild! :-)

Jane sa...

Det var ju ett riktigt tufft tält, kanske lite dragigt :)
Jag gör som du, tolkar efter eget huvud ;)
Stockholmsresan var kul, många duktiga, blivande konstnärer - hoppas man får se sina "favoriter" i framtiden någon gång.

Anonym sa...

Tält..javisst!!

Kram Tott

UllaMona sa...

Absolut att det är tält...fri tolkning så kan det faktiskt vara tältkåtor.
Nu har jag läst ikapp din blogg, jag har varit ute och rantat som vanligt men nu pausar jag i fjällstugan.
Snart har jag tagit ut all min övertid...känns så bra att ha varit ledig.
Kram

Elisabeth sa...

Klart det är ett tält!
Inget snack om saken.
Och busat med bilden har du gjort.
:-D
Ta det lugnt. Fattas det folk får man anställa vettu!!!
Säg inte ja till mer än vad du orkar!

EvasSvammel sa...

Det här tycker jag inte ens är i tassemarkerna.
Det är ju solklart för temat.
;)