lördag 28 maj 2011

Pysssel

Då jag inte är någon "pysselperson" så kör jag den här tolkningen på pyssel!

Istället för att pyssla (röja) det jag borde ha gjort, så åkte jag ut i skogen och "pysslade" med kameran och när jag blåfrusen kom hem efter många timmar, så "pysslade" jag bl.a ihop dom här bilderna!

Så kan man oxå göra när man borde gjort annat, men just nu struntar jag i alla måsten!


Och jag har inte varit runt hos alla Er andra, men jag tror Ni överlever det!?

Undrar var försommarvärmen är någonstans, inte är den här hos oss i alla fall;(


Ha en skön kväll!


annette


Nr 194 av 365

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Värmen är inte här heller, så jag har inte snott den! :-)
Visst är det pyssel, helt inom ramen! Och man måste strunta i måsten om vart annat, lite sådär gränsen till civil olydnad!

Hoppas innerligt att du haft en riktigt skön dag (trots kylan)och njutit av varje sekund ändå!

enn-08-i-exil sa...

Morrn Annette.

Härliga bilder "fann" du i skogen, och förmodligen så fick du en fin "tur"

Ha de bra.

Hasse A

Della sa...

Verkligen ett trevligt pyssel.
"Borden" är det mest man själv som sätter riktlinjer för, så här gillar jag din variant med att strunta i dem!

Jane sa...

Härligt gröna, sköna bilder! Alla "borden" och "måsten" slänger jag över axeln och känner mig rätt nöjd med det. När det är dags för städning öppnar jag korsdrag ;))

Pumita sa...

Det är pyssel i allra högsta grad och ett angenämt nöje dessutom, både för dig och för oss som får se resultatet. Synd bara att du fick frysa så förbannat. :)

Ingen värme hos mig heller, snarare spöregn och tunga moln... ska väl vara på mitt foto från Karibien isf. Kan bara bli bättre. Men snart ska jag sätta igång och städpyssla. Ser fram emot det... not! =) Ha det gött!

Bonnfrua sa...

Absolut att det det där är pyssel!!! Tack för att vi får njuta av det!

Anonym sa...

Pyssla kan man göra på många sätt. Själv pysslar jag med statistik "these days"

Kram Tott