söndag 22 maj 2011

Olika

Väldigt fantasifullt eller!? Tycker själv inte att det är speciellt fantasifullt, har nog tappat "stinget" . Hjärnan jobbar för fullt med allt annat än 365 just nu, vi får väl se om/när lusten kommer tillbaks.


Kanske imorgon, kanske om en vecka eller kanske det dröjer längre........?!


En varning till Er som använder IE, installera inte IE version 9 om Ni använder Vista och Blogger, det fungerar inte ihop;(

Kanske "slitet" för att återställa efter den installationen, ihop med "bloggerstrulet" som tog lusten och tiden ifrån mej!


Vi hörs när vi hörs!



annette

Nr 192 av 365

12 kommentarer:

Pumita sa...

Usch, datorstrul är så jobbigt! Jag använder räven så det är inte aktuellt för min del som tur är. Hoppas att du har hittat andra glädjeämnen irl. Sköt om dig! /Johanna

Jane sa...

Inte konstigt att man ibland tappar stinget ... och du som har jobbat så otroligt med dina bilder, du kan ju ta en välförtjänt paus! Jag kommer att hålla koll när du dyker upp igen :)) Må så gott!

AnnaKK sa...

Hupps!

Jag "råkade" också installera IE9 häromdagen. Fast än har jag bara retat upp mej till halvt vansinne över att skärmen inte ser ut som den brukar i ovankantan. Ja, menyraderna, knapparna och så där. Hemska tanke om det skulle krångla till nåt på bloggen också! 8-X Hoppas du kommer underfund med vad som strular för din del, och ev kan gå tillbaka till den webläsaren du hade innan...

Kram på dej!

Della sa...

Strul är inte kul, vare sig det är datorbaserat eller annat. Jag kämpar väl vidare med de 365 själv så länge tills du känner för det igen. Ta hand om dig!

Bonnfrua sa...

Ibland måste man pausa lite, så gör det du med gott samvete. Du har ju ett försprång i utmaningen kan man ju säga...
Sköt om dig!

Inger Maryissa sa...

Jag har installerat IE9 och har inte märkt några problem när jag besökt Blogger´s bloggar
fast det är klart...jag har Windows 7...
så kanske det funkar bättre med det operativsystemet
Ja, det har varit jobbigt med bloggstrul som varit på Blogger och Blogg.se,
men nu verkar det funka, och hoppas verkligen det fortsätter så
kram

Anonym sa...

Skickar bara en kraaaaaaaaaaaaaaam

Tott

PS. Dags att ses snart?!!

AnnaKK sa...

Hej-Hej!! :-)

Hoppas allt är bra med dej?

Kramar!

paula i pörtet sa...

Ingen Anette på den bussen inte!
Blåsten har minsann inte avtagit, men ökat! Jag blir nästan yr i huvudet när jag tittar ut genom fönstret och ser hur träden svajar.
Murklorna bor i år i Sörmland kan jag upplysa dig om...
Kramen

paula i pörtet sa...

Flåt ser att jag stavade ditt namn fel...du stavar precis som min lillasyster, Annette!

BrittMarie sa...

Sj

Boka platsbiljett och res, medan möjligeten ges.
Med vår järnväg vart du vill. Snart finns den inte till.

Tag en tripp med 2:a klass - gratis vatten, bruna dass.
Om du kommer fram i tid, så fröjda dig därvid.

SJ, SJ, gamle vän. Konstigt att du lever än.
Men du ser rätt krasslig ut. Snart hörs ditt sista tut.

Unna dig en kafferast. Det finns smörgåsar i plast.
Dom har rest i många mil, men ligger ändå kvar.

Snart går hela linjen tom. Banvallsgruset går i blom.
Sista loket hostar till och stannar och står still.

SJ, SJ, ...

Är det Linköping som gäller igen?
Ha det bra ändå
Kram

Elisabeth sa...

Så är det, vi hörs när vi hörs!
Det måste finnas glädje i bloggandet annars kan det kvitta!
helt klart!
Du lapar sol och energi, och kommer tillbaka när du känner det finns något att säga!
Kram och ta det lugnt!