lördag 14 maj 2011

Nostalgi

Ja,en känsla av nostalgi, det fick jag verkligen nu på förmiddagen när jag fick se den här bilen!

Inte några positiva känslor av nostalgi, för jag tyckte verkligen att livet var pest och pina inför och under 30-årsdagen.

Jag ville verkligen inte fylla 30 år, hade nog inget med åldern i sig att göra, men för mej kändes det som om jag var tvungen att ta en massa beslut om framtiden, och just då ville/kunde jag inte ta dom besluten!

Efter den dagen har jag aldrig känt ångest för att fylla år, utan livet har bara blivit bättre och besluten jag inte tog då, har det gått bra att leva utan!

Lite kryptiskt kanske, men så blir det i cybervärlden!


Undrar vad den här blivande 30-åringen tycker om livet, när han/hon upptäcker bilen;)

Försvunnet inlägg och försvunna kommentarer är på vift fortfarande, tror blog.spot har det lite "svettigt" just nu!

Ha en skön lördag!


annette

Nr 184 av 365

7 kommentarer:

Della sa...

Nu är Blogger lite dum som inte har lagt till ditt tappade inlägg än. Du kanske inte skulle ha behandlat det som om det var borta för alltid.;-)
Jag tror inte jag har haft någon speciell åldersnojja någon gång. Det är ju en grej man inte kan göra så mycket åt. Som vädret. :-)

Jane sa...

Det värsta är inte att fylla ett år till ... det värsta är att det går så in i bomben snabbt det där året ... ;)

annette sa...

Jag pratade en person som bor i närheten där den här bilen står, dom tror att det är bilen som snart blir 30 år, och det kanske kan stämma, ser ju lite omodern ut i formerna!?

annette

Pumita sa...

Lite synd om bilen är det allt. Den kvävs ju under all plast.

Hm, jag hade inga problem med att fylla 30... eller fylla år öht. Det sorgliga är att det är mindre och mindre liv kvar ju fler gånger man har fyllt. ;)

Elisabeth sa...

Underbart!
Tror jag fullständigt förstår dig!
Det var mycket inför just den födelsedagen...

annette sa...

Elisabeth, Du var den enda som förstod att det var lite allvar bakom det här!!

annette

Annica sa...

Och jag som börjar närma mig 40...Lova att inte vira in min bil den dagen;)P

Kraaaaaam