måndag 16 maj 2011

Behandling

Urkass bild i sig, men det bjuder jag på, för jag tycker den är så mysig.


Tänk att ha en alldeles egen "klimaskin" som man kan få behandling av när det behagar!


Så där stod den här kon ganska så länge, slöt ögonen och bara njöt!

Några veckor sedan sist men idag blev det en "mördardag" på jobbet igen, 13 timmar från start till mål;(


Men jag är ganska så pigg ändå, ont krut förgås inte lätt!!


Varför får andra tillbaks förlorade inlägg och kommentarer men inte jag!?


Fast det struntar jag faktiskt i, kan ju lägga in på nytt jag;)



Ha en skön kväll!



annette

Nr 188 av 365

11 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Vilken underbar bild inte visste jag att det finns sådana grejs.kram Nette

Annica sa...

Muuu säger jag väl dagen till ära då:)

Ser skönt ut det där...tror du maken kan bygga mig en nu när han slapp göra hela balkongen själv?

Kram Annica

UllaMona sa...

Ja tänk om man ändå hade en egen klimaskin...jag skulle använda den ofta;-)
Nu är jag tillbaka på jobbet igen efter en helg tillsammans med "flocken" i norr...själen har inte riktigt hunnit hit...
Kram

AnnaKK sa...

Ha-Ha! En sån där borste har jag faktiskt aldrig sett - bara hört talas om. Kul att du berikar mitt liv med detta foto!! :-D

Men hu för 13-timmars arbetspass... Hoppas det inte blir lika dant idag!?

Ha det fint!!! :-)

Photos by Storm sa...

Ser riktigt skönt ut. Skulle kunna stå där själv men då måste nog borstarna rengöras först. Ha det gott/Lis

Viola sa...

En sådan kliare skulle en ha :) vilka dagar du gör emellanåt, inte klokt!

Ha en bra dag, hoppas den blir "dräglig" kramen

Elisabeth sa...

Ha ha, en sån där har jag testat!!!
Vid ett öppet hus av en helt nybyggd lösdriftsanläggning.
Det var borsmaskiner, mjuka bäddar och smart utgödslingssystem bland annat.
Men just borstarna var läckra i olika färger och de startade när kossan putta på den! Gissa om jag lät (med milt tvång) ägaren puffa? (och fotade med lång slutartid för att få med rörelsen i tinninga)

Usch för 13-timmars pass! Du ska spinga när de närmar sig... :-)

Jag har inte fått tillbaka det jag förlorat heller, så du är inte ensam där heller... :-)

Hoppas nu att din suttonde maj blivit en fin och bra dag!

fotopunktMis sa...

Hade inte varit så dumt att ha när inte armarna räcker till..tack för tipset om att fota snygga exponeringar i affärer..den kommer jag att tänka på nästa runda till stan..ha det..Maria

BrittMarie sa...

Ha, ha! En sådan skulle nog passa både folk och fä!
Kram

Bonnfrua sa...

Underbar bild!!!!!!!!!!

Chintoh sa...

Underbar bild!Hej från Inger i Örebro.Jag hittade din trevliga blogg hos Inger Maryissa!
Vi får se om datorn funkar i morgon på jordens domedag!
Tror inte på gubben.Hej från Inger