tisdag 26 april 2011

Självporträtt

Var tvungen att ta ett kort till ett annat ändamål, och testade med lilla kompakten framför badrumsspegeln. Kom på att självportätt ingår i 365, och väl maskerad så kan jag väl även anta den utmaningen att ha ett "porträtt" på mej själv!


Vad Ni missar bakom maskeringen är mina bruna ögon och livets rynkor;)


Annars är det jag iklädd morgonrock, kommer tanken så sker det direkt här!!




Men nu skall jag göra annat på min ledighet än att sitta framför datorn.



Ha det gott!



annette


Nr 163 av 365

10 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Härligt!!!!

Inger Maryissa sa...

Kul med självpoträttet med kameran framför spegeln
så brukar jag göra också :-)...det är lite knepigt, men det går
Trevligt att få se dig på bild, även om det blev lite suddigt :-)
Alltid så mysigt att få se hur ens bloggvänner ser ut.
kramar

AnnaKK sa...

Ha-Ha! Ja, det är väl toppen att kunna fixa utseendet i bildbehandlingsprogrammet!? :-D

Jag träffade förresten en dam i förra veckan som nyligen hade varit med i tv. De hade velat sminka henne lite, men se det gick hon inte med på (för hon är allergisk mot cremer och puder mm), så där blev det rynkor och skrynklor rätt av i live-sändningen. Vilket jag bara kan tycka var ganska sunt faktiskt. :-)

Så får det nog bli med mej också, ifall jag nödvändigtvis måste vara med i tv nångång. ;-)

Della sa...

Kul att få se dig! Och i morgonrock t o m. :-)

Jane sa...

Där löste du den utmaningen galant! Kul att få se Dig även om det är utan rynkor och i morgonrock ;))
Det var kul att träffa barnen idag, på skolan ... solbrända och pigga var de efter ledigheten. trots det är det skönt att det bara är 4 arbetsdagar. Nästa helg blir det stugan för hela slanten. Jag måste olja altanen och vårstäda lite i trädgården. Sedan är det bara att njuta av härligheten :))

Nette Cecilia sa...

Kul att se dig ,kramis Nette

UllaMona sa...

Om jag böjer mig bakåt och kisar med ögonen så tror jag att jag ser att det är Du...jag har ju inte sett dig i morgonrock men jag kan ana att det är du i alla fall;-)
Kram

paula i pörtet sa...

Hej! Skrev en kommentar tidigare men fick upp ett felmeddelande, ett jag aldrig sett förut. Nåväl, envis som en åsna så kommer jag igen! Så mysigt att få se en glimt av hemlighetsfulla dig! Undrar varför jag föreställt mig dig blond för det är du ju inte, "ler". Hoppas du hann njuta av fint påskväder, jag återhämtar mig ännu från bilresans fasor...
Kramen

Elisabeth sa...

Visst är det superhemskt att ta bild på sig själv!?
Jag har ännu inte fått upp något på varesig fb eller blogg!

Men kul att få en aning om hur du ser ut!
Bra lösning på uppgiften.

Anonym sa...

Jodå, du är dig lik!:) Kram Annica som ju sett de bruna ögonen och livserfarenheten live