tisdag 8 mars 2011

Unik

Ja egentligen är ju varje bild unik, för även om ett flertal människor fotar samma motiv så blir inte två foton helt lika;)

Den här bilden är unik så tillvida att det är en sten liggande i strömmande vatten med is som klär stenens övre del. Isen och vattnet förändras hela tiden så ingen bild blir den andra lik, ja och sedan är den konverterad i s/v förstås.


Idag påstår "dom" som haft möjlighet att vara ute att det varit en fin vårdag, på väg åt rätt håll alltså!
Ha det bra!
annette
Nr 107 av 365

6 kommentarer:

Jane sa...

Idag hade jag tur att vara rastvakt - fick njuta i 20 minuter av solen. Tyvärr blåste det (vi är ju så nära havet) rejält men trots det så är skolgården nästan isfri. Nu är det bara 3 meters snöhögar som ska bort :)

sasfoto sa...

Jo, det har varit en fantastiskt fin dag i dag där till och med solen värmde en stund. Men så fina bilder som du har fick jag inte, bland beroende på att jag inte hade kameran med vid min promenad...

AnnaKK sa...

Innan jag läste texten trodde jag nästan att du hade varit på månen med kameran! För det är väl ungefär så där som det ser ut där!? :-D

Ragnvi sa...

Häftig bild! Jag är så avis på er som har strömmande öppet vatten att fota! Här ligger is tjock...suck!
Din duva...sååå vacker!
Kramen!
Ragnvi

fotopunktMis sa...

Att återvända till samma plats gång på gång e lite av ett måste..kallar dom för mina säkra platser..att sedan ge sej hän ut i det blå bland duvor och änder sätter ju sprätt på tillvaron..ha det..Maria

Bonnfrua sa...

Läckert!!!