lördag 26 mars 2011

Snart;)

Snart är jag färdig med en del av det jag ville få gjort idag, papper har jag ännu inte kommit till, men snart kanske;)

Är ingen pappersmänniska, mer praktiskt lagd så det ligger alltid efter, men det skall bli gjort idag!

Bytt till sommardäck, har ju bara varit -9,4 grader inatt så jag tyckte det var dags;)

Plockat lite ordning och sopat ur garaget!

Varit och köpt lite penseér till balkongen och planterat dessa.

Däremellan har jag intagit ett antal koppar kaffe, och en lunch bestående av en god omelett med rökt lax i!

Höll på att glömma det viktigaste, har varit ute i den kalla vinden och "stavat" en bra bit oxå!

Och detta var jag klar med vid 13.30, ganska bra gjort tycker jag!
Ha en skön lördag!
Nr 127 av 365
annette

9 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Oj, vilken fart du haft idag! Skönt att få så mycket gjort, eller? :-)
Då får du fritt imorron då eller?

annette sa...

Ja, det är skönt att få undan en del, tyvärr återstår väl städning imorgon, men det blir bara den vanliga "fuskvarianten" om det blir;)

annette

Ninni sa...

Oj vad mycket du fått gjort! Plus att du fotograferat allt också. Härligt att få lite fint på balkongen. Jag får lov att hejda mig litet jag. Får nog vara nöjd med att snön är borta igen :)
Men jag såg att det fanns penseer på torget så nog blev jag sugen.
Ha en fortsatt skön helg! Hoppas du får lata dig imorgon.
Kram Ninni

Jane sa...

Vad avundsjuk jag blir ... att du hann med så mycket och har halva lördagen "kvar" till annat :)
Själv har jag bara hunnit med två promenader (varav en låååång), sedan gjorde jag väl ungefär 35 våfflor till kaffefrämmande, vilka gick här ifrån vid sex. Nu är jag så mätt så jag vet inte vad det ska bli till middag :/ Vilken lördag ...
Ditt fotocollage var verkligen fint! En sammanfattning av din dag :)

Pumita sa...

Oojojoj, jag blir alldeles trött när jag läser allt du har hunnit med! Undrar hur länge jag kan skylla på jetlaggad... ;) Jag röstar på fuskvarianten imorgon för idag blev det bara tvätt och annat småplock.
Ha det gott! :)

sasfoto sa...

Ser att du hunnit med mycket denna dag och dessutom fått ihop ett fint collage.
Ha en bra söndag! /SA

AnnaKK sa...

Här finns det arbete idag till den som är praktiskt lagd! ;-) Du kan få komma precis när du vill, och storstäda åtminstone vårt kök! :-D Vi ska ha våffelkalas för närmsta släkten i eftermiddag. :-)

Ja, det är attan vad det ska vara KALLT. Minus åtta här i morse. Men snart måste det väl ändå vända!?

Della sa...

Vilken aktivitet du har ägnat dig år!!

paula i pörtet sa...

Är det dina gåstavar du har på bild? Vilka roliga pluggar längst ner, såna har inte mina stavar! Hej förresten, har läst ikapp och konstaterar att man nog kan se att Krakow är en stad i öster. Jag tror att en vårtripp i Krakow skulle smaka fågel och du skulle kunna fota både blomster och stadsmiljöer. Det var ju bekvämt att kunna flyga från Nyköping!
Det är segare än segt, kommer lite snö varje dag som lägger sig som ett puder över isfläckarna.
Långtidsprognosen till helgen nämner varmare väder, men törs man hoppas?
Kram