fredag 11 mars 2011

Samarbete

Ser ju väldigt bra ut här på bilden, men jag såg när dom var tvungna att ta sig igenom en kurva och över en trottoarkant och då var det inte så enkelt.
Kärrorna ville då olika håll, men med gott samarbete så löste sig den saken hur galant som helst!

Nu tror jag att jag snart skall inta ryggläge, enormt trött efter den här veckan som bl.a inneburit sex timmars övertid;(
Med en redan hårt sjukdomsdecimerad personalstyrka inom lab ,så blir det väldigt tufft när "Lassafeber" dyker upp och en högisloleringsenhet skall bemannas.
Ha en skön start på helgen!
annette
Nr 110 av 365

10 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Häftig ögonblicksbild!
Oh så jobbig vecka du har haft! Hoppas att du hinner ladda batterierna nu under helgen!

Jane sa...

Det är inte klokt vad ni får stå ut med! Ni borde ha alla möjliga sorters tillägg - risk -, dubbel övertids - och "bara för att"-tillägg på lönen! Det är ni värda :))
Hoppas du får en skön och avkopplande kväll ... och slipper jobba något i helgen!
Ha det gott! (Det verkar som om flera tänker vara soffpotatisar)

Della sa...

Bra, vila upp ordentligt nu, det verkar ha varit väldigt mycket på gång i veckan.
Jag såg två herrar bära en låda med en massa grejs i mot flaket på en firmabil när jag cyklade hem idag. När jag just hade åkt om dom hörde jag en massa svordomar, så jag anar vad som hände när dom skulle lyfta in lådan...

Inger Maryissa sa...

Ja, att flytta stora möbler är inte lätt, men med gott samarbete så...
Kan tänka mig du är trött efter så mycket övertid på jobbet
Önskar dig en bra och avkopplande helg
kram

Ragnvi sa...

Morning! Hoppas du sovit gott! Och vaknar till solsken! Här har snöat o varit blåsigt, idag lite sol ser jag o några minusgrader...men än ingen bebis!
Tur killarna hade kärran till hjälp i allafall!
Kramen!
Ragnvi

Ninni sa...

Ja så ska det se ut! Önskar bara att min arbetsgivare visste lite mera om hur ett bra samarbete gynnar "produktionen". En liten parantes bara..;)
Du verkar ha nog med ditt. Hur orkar ni?
Hoppas du får vila nu efter den tunga arbetsveckan.
Sköt om dig!
Kram Ninni

Viola sa...

Vilken skön bild..det låter inte klokt hur ni har det på jobbet, förstår inte att ni få ha denna arbetsmiljö..men nu hoppas jag att du får en skön helg, för idag strålar ju solen från en blå himmel, härligt!

KRAM från Viola

Elisabeth sa...

Häftig ögonblicksbild bild!
Jag börjar fundera, det är ju inte så ofta man är ute och vallar sin soffa! Vart ska dom med soffan? Är den nyinköpt, ny eller begagnad? Eller ska den slängas? Två kärror med samma företagsnamn på, jobbar dom där, eller är dom lånade? Ska soffan till företagets lokal?

Ja, så fortsätter jag och fundera, och du har förmodligen inga svar heller... Annat är att givetvis är det en perfekt bild att illustrera samarbete med.
:-D
Hoppas du får en riktigt skön helg!

fotopunktMis sa...

Snyggt jobbat..både till din bild och killarna som "fraktade"
Vila ryggen och må så gått..Maria

Trebarnsmamman sa...

Helt underbart foto!!!!!! Vilken bar tolkning :)