torsdag 3 mars 2011

Röda Mattan

Ja, så här blev "Röda Mattan" efter "lite" behandling, bättre blir det inte, och det är ingen röd matta som rullats ut för mej kan jag ju upplysa om:)


Ligger väldigt illa till vad gäller att kommentera hos andra just nu, men tiden räcker inte, jobb plus kvällsmöten och sedan är dygnet slut!
Får ta igen kommenterandet hos Er jag inte hunnit med under helgen!
Men jag är inte faktiskt inte slut, mest upprörd över en del händelser som sker i vår organisation just nu!

Ha en bra start på slutet av veckan!
annette
Nr 94 av 365

8 kommentarer:

della sa...

Fantastiskt att du hinner uppdatera med nya bilder (plus hälsa på och kommentera). Jag tycker verkligen att den röda mattan skulle vara för dig!
Ha det bra!

annette sa...

Della, Tack! Du skall inte tro att Du får härja helt fritt;)

annette

sasfoto sa...

Ta´t lugnt med kommentarerna. Vi som brukar var här försvinner inte...
Ha en bra helg och testa det här med avkoppling!
/SA

Inger sa...

Klart att den röda mattan är till för dig..
Ha en bra helg,,ibland hinner man inte med allt man vill...
Att kommentera är helt frivilligt, som tur är,,,
Kramkramen till dig..

Jane sa...

Ja, helt klart ska den röda mattan vara för dig :)
Kommentarer kan du lämna när/ om du har tid och lust ... vi är, som tidigare sagts, kvar och kikar in här :)
Ha det bra!

Viola sa...

Låter ju inget vidare...är så glad över att jag slipper denna frustration...var ju likadant inom skolans värld, besparingar och omorganisation som sällan ledde till något positivt..imorgon är det fredag, så snart har du ledig helg, ha det gott, kramen

Ninni sa...

Härligt uppiggande färger! Det behöver jag nu efter 12 timmars arbete.
Hoppas det lugnat ned sig för dig annars är det ju fredag imorgon och då hoppas jag du får vara ledig i helgen.
Ta väl hand om dig och ha en skön och vilsam helg!
Kram NInni

Anonym sa...

Det är som vanligt skit inom landstinget alltså?!!

I sommar när vi ska sitta ute och fika du och jag ska jag fasiken hitta en röd matta du kan få gå på;)

Kram Annica