måndag 21 mars 2011

Olika Fokus

Förstår Ni att jag älskade Krakow och dess innevånare när Ni ser dessa bilder;)

Det här glada gänget dök upp från ingenstans , och jag for upp med kameran i hopp om att få en bild, men dom var så generösa så dom bjöd på lite mer;)
Ett par bonusbilder blir det idag!

Och så var det dags att "slita" hårt igen, åkte 05.30 till Linköping imorse och kom hem 18.15;(

Har inte hunnit titta på så mycket av de övriga bilderna ännu och hela veckan kommer nog att gå i samma tempo, så vi fär väl se vad jag hinner i bloggväg!

Ha det så bra!

annette

Nr 121 av 365

3 kommentarer:

Della sa...

Tur att du "vilade upp" dig lite i Krakow då. Fast det låter ju inte så kul att komma tillbaka till samma gamla slit igen. Det blir långa dagar. Jag lär få några långa dagar nu också med folk på konferens där jag jobbar. Men sedan ska jag bort några dagar. :-)

Jane sa...

Festliga killar och festliga bilder :) Var det "svensexa" på gång kanske?
I morgon väntar en lång dag för mig med (inte riktigt lika lång som din). Först skoldag sedan väntar lönesamtal, lagmöte och föräldramöte ... kommer nog somna ganska ovaggad på kvällen :)

Elisabeth sa...

Snygg panorering på första bilden!
Om du inte hinner med under arbetsveckan, så har du ju det roliga kvar till helgen!
:-)
Hoppas du har haft en fin start på veckan!